تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
مدیرعامل ایران‌خودرو خبر داد

جزئیات فروش نقدی ۱۲۰ هزار خودرو

در صورت دستور‌العمل جدید قیمت‌گذاری خودرو، خودرو افزایش خواهد یافت و در این صورت زیان خودروسازان جبران می‌شود.
جزئیات فروش نقدی ۱۲۰ هزار خودرو
به گزارش حدیدنیوز، هاشم یکه‌زارع در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان گسترش در پاسخ به سؤالی در مورد تغییر قیمت خودروها اظهار داشت: در صورت ابلاغ فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو از سوی شورای رقابت، قیمت خودروها افزایش خواهد یافت که در این صورت زیان تولید خودروسازان جبران می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا افزایش تیراژ تولید باعث کاهش قیمت تمام شده خودرو و پایین آمدن قیمت خودرو نمی‌شود، گفت: افزایش تولید خودرو باعث کاهش قیمت نمی‌شود بلکه ضرر خودروسازان را جبران می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو ابلاغ شود زیان خودروسازان متوقف خواهد شد.

یکه‌زارع با بیان اینکه خودروسازان تابع فرمول قیمت‌گذاری خودرو که توسط شورای رقابت تهیه شده، هستند گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۲۰ درصد از تولید شرکت‌های خودروساز به صورت فروش فوری عرضه خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر فارس که پرسید چه برنامه‌ای برای فروش نقدی خودرو در سال جاری دارید، گفت: ابتدای هر ماه ۲۰ درصد از تولیدات ایران خودرو به صورت نقدی به فروش خواهد رسید و بر این اساس طی امسال ۲۰ درصد از تولید ۶۰۰ هزار دستگاهی ایران خودرو یعنی معادل ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو به صورت نقدی به مردم عرضه خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو در مورد محدودیت خرید نقدی خودرو از طریق سایت اینترنتی این شرکت نیز گفت: برای هر استان سهمیه‌ای مشخص شده که ممکن است سهمیه برخی استان‌ها سریع پر شود و برخی متقاضیان موفق به خرید اینترنتی نشده باشند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۳۱۱۰۰۰۶۰۷#sthash.۴jDLjp۷t.dpuf http://hadidnews.com/vdca60nu.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما