تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰
در راستای ايفاي مسئوليت های اجتماعي و تعهدات گروه صنعتی ایران خودرو در قبال جامعه؛

‏‎کلنگ ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در زاهدان به زمین زده شد

‏‎در راستاي ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي گروه صنعتي ايران خودرو، کلنگ ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در منطقه باباییان شهر زاهدان با حضور مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو به زمين زده شد.
‏‎کلنگ ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در زاهدان به زمین زده شد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از  ايكوپرس، پس از احداث مدرسه شهدای ایران خودرو در روستای لار زاهدان در اسفند ماه سال گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در حاشیه شهر زاهدان را در دستور کار خود قرار داد. این کارگاه در فضایی به مساحت دوهزار مترمربع مجهز به امکانات آموزشی هوشمند به همت محمدرضا آذرخشي صاحب امتياز نمايندگي 4207 فروش گروه صنعتي ايران خودرو احداث خواهد شد.
 
در مراسم كلنگ زني اين واحد آموزشي مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی، مدیر املاک و مستغلات و مدیربازاریابی و شبکه فروش ايران خودرو حضور داشتند.
 
برمبناي اين گزارش، مدیر آموزش و پرورش زاهدان در حاشیه این مراسم از انجام مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو در عرصه های مختلف و ارائه خدمات خیرخواهانه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قدردانی کرد و گفت: آموزش و پرورش بیش از هر زمانی نیازمند مشارکت خیرین است و گروه صنعتی ایران خودرو در این زمينه به موقع و به جا قدم برداشته و توانسته در توسعه فضاهای آموزشی نقش بسزایی ايفا كند.
 
نخعی فرهنگ مدرسه سازی را امري معنوی دانست و گفت: احداث این کارگاه هنرستانی توسط ایران خودرو می تواند مشکلات زیادی را در بحث آموزشی منطقه برطرف کند.
 
‏‎وی رشد آموزشی در سیستان و بلوچستان را از اهداف اصلی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: ایران خودرو همواره جایگاه خود را در توسعه زیرساخت ها، عمران و آبادی، فعالیت های اقتصادی و تولیدی در کشور نشان داده و به عنوان بازوی اقتصادی همواره در کنار دولت به خوبی ایفای نقش کرده است.
 
‏‎گفتنی است، قبل از آیین کلنگ زنی، قرارداد عمليات اجرايي احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای ایران‌ خودرو توسط پیمانکار محلی امضا شد و برنامه زمانبندی اجرای پروژه نيز در هماهنگی با سازمان نوسازی مدارس استان به تصويب رسيد http://hadidnews.com/vdca60ne.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما