تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
معاون خدمات پس از فروش ايساكو خبر داد

رشد ۸۶ درصدي نمايندگي‌هاي رتبه يك ايران‌خودرو

معاون خدمات پس از فروش ايساكو، جزئيات كسب مجدد «رتبه اول» خدمات پس از فروش در بين شركت‌هاي خودرويي را تشريح كرد.
به گزارش حدیدنیوز، شهريار سلطاني ضمن اعلام اين خبر گفت: مهم‌ترين هدف شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ارائه بهترين خدمات به دارندگان محصولات ايران‌خودرو است و نتايج حاصل از ارزيابي جديد نشان مي‌دهد كه ايساكو بيش از پيش به اين هدف نزديك شده است.

وي افزود: به دليل گستردگي شبكه خدمات ايران‌خودرو در سراسر كشور، ممكن است ميزان مشكلات مطرح شده در حوزه خدمات زياد به نظر برسد، اما در مقايسه با تعداد كمتر نمايندگي‌هاي خدماتي برخي ديگر از شركت‌ها ارائه دهنده خدمات، اين ميزان بسيار كمتر است.

سلطاني در ادامه از افزایش تعداد نمایندگی‌های رتبه یک ايساكو خبر داد و تصریح کرد: در شرایطی که در سال گذشته ۲۳۶ نمایندگی خدمات پس از فروش رتبه یک داشتيم، امسال این عدد به ۴۴۰ نمایندگی رتبه یک افزایش یافته است.

او با اشاره به وجود بیش از ۸۰۰ نمایندگی ايران‌خودرو در سطح كشور افزود: با توجه به افزایش تعداد نمایندگی‌های رتبه یک به ۴۴۰ نمایندگی، تعداد نمایندگی های رتبه ۲ به ۲۷۷ نمایندگی رسيد، در حالي كه نمايندگي‌هاي رتبه ۳ به كمتر از انگشتان يك دست تقليل يافت و طبق ارزيابي، هيچ نماينده رتبه چهاري در مجموع نمايندگي‌هاي اين شركت وجود ندارد.

سلطاني تصريح كرد: مجموعه اين آمار نشان دهنده آن است كه نمايندگي‌هاي رتبه يك ايساكو از ديدگاه وزارت صنعت، ۸۶درصد رشد يافته است.

وي در پايان گفت: در اين ارزيابي به ترتيب شركت‌هاي پارس‌خودرو، اطلس‌خودرو، سايپا، زامياد، آسان‌موتور و مزدا پس از ابساكو، به جايگاه‌هاي بعدي تكيه زدند. http://hadidnews.com/vdca0wne.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما