تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با افزایش هزار تومانی نسبت به هفته گذشته 38 تا 39 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:علی اصغر ملکی، از افزایش هزار تومانی گوشت گوسفندی خبر داد و گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه 34 تا 35 هزار تومان به مغازه دار و 38 تا 39 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی، دلایل نوسانات قیمت گوشت را بدین شرح اعلام کرد و افزود: فصل سرما و کبمود دام با نزدیک شدن به ایام پایان سال و قاچاق دام به سبب نوسانات نرخ ارز افزایش قیمت گوشت را رقم زد.

منصور پوریان، رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده نیز در همین راستا اظهار داشت: امروز نرخ فروش هر کیلو دام زنده نقدی 12 هزار و 500 تا 13 هزار تومان و نسیه و چک های مدت دار14 تا 15 هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به نرخ دام زنده، قیمت منطقی هر کیلو گوشت برای مصرف کننده 30 هزار تومان تمام می شود و این درحالی است که به سبب اشکالات سیستم توزیع با قیمت هایی بالاتر از آن به دست مصرف کنندگان می رسد.

پوریان با اشاره به اینکه کمبود دام درمیادین تنها بهانه ای برای گران فروشی است، تصریح کرد: با توجه به فروانی دام در دامداری ها مشکلی در این حیث وجود ندارد و تنها اشکالات توزیع لاشه از سوی اتحادیه گوشت گوسفندی و وجود دلالان عامل اصلی گران فروشی است. http://hadidnews.com/vdca0mne.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما