تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۹
در اعتراض به اتفاقات لیگ؛

تیم والیبال سایپا منحل شد

شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با انتشار بیانه ای ضمن انصراف از حضور در دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال سال ۹۱، کناره‌گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال اعلام کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سایت باشگاه سایپا، شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با انتشار بیانه ای خطاب به جامعه ورزش کشور، ضمن انصراف از حضور در دیدار رده بندی لیگ برتر سال ۹۱، کناره گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال را اعلام کرد.

متن کامل بیانیه باشگاه سایپا در زیر بخوانید:

"اینک که قابلیت های لازم برای برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای سیاست های تولیدی و پرورشی در رشته پرطرفدار والیبال دچار چالش های غیرمنطقی شده و به‌رغم توصیه های دلسوزانه کارشناسان و خاک خوردگان ورزش، هیچ ترتیبی برای حل این مشکلات اندیشیده نمی شود؛ شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با نهایت تاثر و بعد از قریب به یک دهه حضور در والیبال کشور؛ کناره گیری خود را از انجام هرگونه فعالیت ورزش قهرمانی در رشته والیبال اعلام داشته و تیم های والیبال بزرگسالان، جوانان و نوجوانان خود را منحل می‌کند."

به گزارش مشرق، تیم والیبال سایپا در اعتراض به قطع برق سالن شهر ورامین در بازی سوم پلی آف لیگ و داوری دیدار با متین ورامین، دست یه این اقدام زده است. قرار بود بازی رده بندی لیگ برتر والیبال، فردا (چهارشنبه) بین سایپا و پیکان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود. http://hadidnews.com/vdca00n6.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما