تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۹
محمد رضا شجریان خواننده معروف ایرانی که بعد از حوادث انتخابات ۸۸ از ایران خارج شده و با مصاحبه های خود در شبکه هایی چون بی بی سی فارسی و ZDF آلمان از خود چهره ای سیاسی و ضد انقلاب را نشان داده بود به ایران بازگشت.
بازگشت معنا دار شجریان +عکس
به گزارش حدید نیوز به نقل از جام ،  محمدرضا شجریان بامداد پنجشنبه ۶ مهرماه ۹۱ از آمریکا به ایران بازگشت و در فرودگاه گفت: وطنم عشق من است. ایران زندگی من است و مردمان کشورم همه امید من اند!


آری محمد رضا شجریان خواننده معروف ایرانی که بعد از حوادث انتخابات ۸۸ از ایران خارج شده و با مصاحبه های خود در شبکه هایی چون بی بی سی فارسی و ZDF آلمان از خود چهره ای سیاسی و ضد انقلاب را نشان داده بود به ایران بازگشت .


محمدرضا شجریان خواننده معروف، چند سالی است سر ناسازگاری با حکومت ایران دارد.از چند سال پیش اعلام کرده بود که دیگر صدا و سیما حق ندارد موسیقی هایی که با صدای وی ضبط شده را پخش کند.



امروز محمدرضا شجریان ایرانی با شخصیت قاری قرآن و خواننده ربنای معروف کمی زاویه گرفته و سعی دارد از نام خود برای اهداف سیاسی استفاده کند. وی در شبکه بی بی سی در پاسخ به پرسش صادق صبا که گفته بود اگر حکومت ایران شما را دستگیر کند و به شما فشار بیاورد...شجریان با پوزخندی گفت:خب مرا هم بگیرند!
کسی که هر چه دارد از وجود نام ایران و ایرانی است ساز ناکوک زده و همنوا با سران فتنه مرگ بر دیکتاتور سر می دهد..

روزی در کنار تمام کتاب های مقدس خانه های ایرانی یک عکس یا یک آلبوم موسیقی از محمدرضا شجریان بود. اما این روزها عقیده برخی به یغما رفته. دیگر شجریان اسطوره ی موسیقی ایران نیست. در اوج شلوغی های تهران در سال هشتاد و هشت بود که با رسانه های آن سوی مرزها مصاحبه کرد و از آینده ایران ابراز نگرانی کرد.



حنجره طلای ایران حالا بازگشته که چه کند؟حقیقتا آزادی که ایشان در آمریکا داشتند بهتر نبود؟







پرسش های غریبی برای ما ایرانی ها که وی را در کنار فائقه آتشین(گوگوش) دیدیم. دلمان خوش بود که شجریان در رقاص خانه ی تلویزیون ملی ایران پیش از انقلاب نبود، اما حالا سر دسته معلوم الحال آکادمی موسیقی شبکه من و تو، شانه به شانه شهریار موسیقی ایران عکس می گیرد و به همراه دخترش مژگان و تیم همراهش، در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی فارسی حضور می یابد.



شجریانی که روزی در حرم مطهر ثامن الائمه "ع" قرآن می خواند و روزی « ربنا»یش زینت بخش لحظه های افطار ما بود، اینک در دامان شیطان بزرگ و صهیونیسم و شبکه بهایی پرور بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و ...به امام و مردم و انقلاب اسلامی ملتش توهین می کند.



بیمناک از آینده ی یک اسطوره، بار دیگر سرویس های اطلاعاتی بیگانه و خائنان داخلی باعث شوند که مردم او را از یادها ببرند و روزی برسد که محمدرضا شجریان نتواند در دل تاریخ کمر راست کند.

حال این سول پیش می آید که شجریان چرا به ایران برگشته است؟ دلش برای ایران و ایرانی ها تنگ شده و یا...
http://hadidnews.com/vdca.ynik49n6a5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

انتخابات نزدیک است
عالی1000000000000000000000000در صد
خیلی حال کردم
فرشید
خوش آمدی خدایارت .
شما خیلی کوچکتر از اونی هستی که برای استاد شجریان نظر بدی بهتر بری گذشته ی استاد را در دوره ی قبل از انقلاب بخونی بعد نظرات این چنینی بدی بچه سوسول دو آتشه
باشه
بازگشت شجریان، مهدی هاشمی و بقیه در نزدیکی انتخابات همراه گرانی عجیب و غریب و فشار اقتصادی نشانه جنگی قریب الوقوع در کشور است.
babak
برای شما حدیدنیوز متاسفم . خیلی یه طرفه به قاضی میرید . گرچه مطمئنم نظرت رویت نخواهد شد اما بدانید این شمائید که اسباب فتنه هستید.
اين كه چيزي نيست الآن آمريكايي ها و اروپايي ها دنبال راهي هستند تا بتونن دلارها و يوروها و پوندهاي خود را تو بازار ايران بفروشن!
رضا
استاد همیشه اسطوره بوده و میماند و با این حرفهای بی سروته نمیتوانید ارزش ایشان را کم کنید
منتقد تو
از اسب افتاده از اصل که نیافتاده این خواب نعشه گی است که فکر کنی این آدم عوض شده وگرنه او همانست که بود ( خواننده ربناَ و قاری قرآن )
عددی نیستین که در مورد استاد نظر میدین
حسین فرزان ا
باسلام گرم به استادموسیقی سنتی ایران .امیدوارم باماندن در ایران بتوان اواز خوان های سنتی و ایرانی رادرجهت پیشبردانقلاب اسلامی سوق دهد
حمیدرضا
این مرزو بوم اینقدر استاد خبره داره اینقدر جوون با استعداد داره که نیازی به آدم های فرومایه ی خود فروخته نداره.
همون بهتر برگرده...
قربان استاد برم که خار چشم شماست
زنده باشی استاد