تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۳
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرخپوشان تهران امروز پشت درهای بسته برگزار شد و هواداران حق ورود به ورزشگاه را نداشتند.

شهاب گردان دروازه بان پرسپولیس پس از چند روز غیبت، در تمرین امروز سرخبپوشان حاضر شد، او ابتدا فیزیوتراپی کرد و بعد هم به صورت جداگانه وانفرادی تمرین کرد.

تمرین سرخپوشان با آقا وسط شروع شد پس از آن نرم دویدن را در دستور کارشان قرار دارند، پس از نرم دویدن مانوئل ژوزه شاگردانش را در وسط زمین جمع کرد و دقایقی با آنها صحبت کرد و بعد از آن سرخپوشان تهرانی حرکات کششی و تعادلی را انجام دادند.

حدود ۳۰ هوادار جلوی در ورزشگاه درفشی فر حاضر شده و از اینکه اجازه ورود به استادیوم را ندارند، بسیار ناراحت و عصبانی هستند، این افراد تلاش می‌کنند تا راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند اما نگهبان درفشی فر به آنها اعلام کرده که سعید شیرینی باید اجازه ورود به آنها را بدهد که شیرینی هم در تمرین امروز پرسولیس حاضر نیست، نکته جالب اینکه هواداران پرسپولیس یک بند بزرگ همراه خود دارند که روی آن شعاری نوشته در حمایت از علی کریمی نوشته شده است.

محمد قاضی مهاجم مصدوم پرسپولیس ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ دقیقه فیزیوتراپی کرده و پس از آن در تمرین شرکت کرده است.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حرکت کششی و هوازی، کار با توپ را ۲ به ۲ انجام دادند. http://hadidnews.com/vdca.inok49ne65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما