تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
رویانیان از حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت پرسپولیس واهمه دارد!
از دستور قلعه نویی به پزشکان استقلال تا ناراحتی پرسپولیسی ها از رویانیان!

کریمی: عکس بگیرید، می روم!
نیکی کریمی بازیگر و کارگردان معروف سینما روز سه شنبه در تمرین استقلال حضور یافت. به گزارش حدیدنیوز، وی در آستانه دربی به کمپ آبی ها حضور یافت تا اطلاعات خود را بیش کلید زدن فیلم روزی روزگاری فوتبال، تکمیل کند. نیکی کریمی البته به محض ورود به تمرین استقلال برای عکاس ها شرط جالبی گذاشت. وی بعد از مشاهده عکاس ها با چهره ای جدی گفت: «اگر از من عکس بگیرید از تمرین استقلال می روم!» 

ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از رویانیان
بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی شدیدا از مدیریت این باشگاه عصبانی هستند. به گزارش حدیدنیوز؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بعد از بازی داماش نوشت، 3 بازیکن این تیم کم کاری می کنند. انتشار چنین خبری باعث خشم بازیکنان با تجربه و قدیمی پرسپولیس شد. آنها معتقدند رویانیان با چنین اقدامی، بیش از اینکه در آستانه دربی به آرامش سازی فضای تیم کمک کند، باعث می شود تا بازیکنان تمرکز خود را از دست دهند. یکی از بازیکنان با تجربه پرسپولیس در این باره گفت: «وقتی رویانیان چنین حرفی می زند و می گوید سه بازیکن کم کار بوده اند، روی تمام بچه ها تاثیر می گذارد و مطمئن باشید در طول بازی نمی توانند تمرکز لازم را داشته باشند.»

قلعه نویی: بگوئید خسرو حیدری غایب است!
امیر قلعه نویی سرمربی استقلال از پزشک باشگاه درخواست کرده که به رسانه ها بگوید خسرو حیدری به هیچ وجه نمی تواند در دربی بازی کند. به گزارش حدیدنیوز؛ منابع خبری در باشگاه استقلال چنین موضوعی را فاش کردند. ظاهرا خسرو می تواند یک نیمه در دربی به میدان برود ولی سرمربی استقلال تاکید دارد پرسپولیسی ها نباید از حضور او در این مسابقه خبر داشته باشند. حیدری در بازی ملوان آسیب دید و از زمین بازی تعویض شد. او یکی از مهره های تاثیرگذار تیم قلعه نویی به حساب می آید که بی شک حضورش در دربی می تواند کمک زیادی به استقلال بکند. ظاهرا سرمربی این تیم فعلا ترجیح می دهد درباره او دست به پنهان کاری بزند. 

ترس رویانیان از انتخاب مربی ایرانی
شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که رویانیان از حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت پرسپولیس واهمه دارد! به گزارش حدیدنیوز؛ گویا به همین دلیل او از مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی این تیم شدیدا حمایت کرده است. رویانیان اعتقاد دارد با توجه به چند دستگی در بین پیشکسوت های پرسپولیس، قطعا انتخاب یکی از آنها به عنوان سرمربی این تیم می تواند مخالفان زیادی را مقابلش قرار دهد و شکست های احتمالی، حاشیه های زیادی را برای باشگاه به وجود می آورد.

http://hadidnews.com/vdca.0nuk49n6o5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما