تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
باشگاه سپاهان نسبت به بیانیه پرسپولیسی ها واکنش نشان دادند.
واکنش باشگاه سپاهان به بیانیه پرسپولیس
به گزارش حدیدنیوز، بعد از بیانیه‌ای که باشگاه پرسپولیس درباره سپاهان صادر کرد، زردپوشان اصفهانی نیز بیانیه‌ای را صادر و منتشر کردند.
 
 
در این بیانیه آمده است:
 
 
«متأسفانه عده‌ای یاد گرفته اند همیشه طلبکار باشند تا از این طریق و عدم تمکین به قانون و مقررات بتوانند با ایجاد فشارهای روانی کاذب در سطح فوتبال؛ به اهدافی که می‌خواهند دست پیدا کنند.
 
 
در حالی که از خاطر نخواهیم برد؛ در روزگاری که تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در حال جنگیدن در لیگ قهرمانان آسیا بود، همزمان و بی وقفه بازی‌های خود را در لیگ ایران نیز انجام می‌داد؛ ولی حالا که بیشترین حمایت‌های بی سابقه از یک تیم شده است و لغو متعدد بازی‌های لیگ را برای رقیبانش ارمغان داشته است، به جای تشکر از سازمان لیگ برای این همه لطف و عنایت بی سابقه، انجام چند بازی عقب افتاده را از خودگذشتگی می‌نامند! این چه ادبیاتی است که خود را فراتر از قانون یا قانون را برای خود می‌بینند؟
 
در حالیکه همین افراد بیشترین بهره را از اشتباهات ناخواسته داوری به اذعان کارشناسان برجسته برده اند ولی بار دیگر با مظلوم نمایی به سایر تیم‌ها حمله ور می‌شوند!
 
 
متأسفانه در بیانیه باشگاه پرسپولیس با بی اخلاقی، مجدداً نام باشگاه بزرگ سپاهان آورده شده است در کمال تعجب باوجود رأی بسیار سنگین برای باشگاه سپاهان، شاهد رأیی متفاوت برای پرسپولیس هستیم که یادآور اتفاقات بازی این تیم مقابل سایپاست که این روال مسبوق به سابقه است.
 
 
ولی باز هم این باشگاه در بیانیه خود درارتباط با محرومیت مربی کروات؛ این مسائل را به باشگاه سپاهان ربط داده است؛ که واقعاً هرچه فکر می‌کنیم؛ علتی برای این ادعای مضحک یافت نمی‌شود. به نظر می‌رسد؛ ریشه مشکلات این روزهای اقایان؛ در خوب نتیجه گرفتن سپاهان و هراس از قدرتنمایی طلایی پوشان است.
 
 
باشگاه بزرگ سپاهان که با حمایت پرشور هواداران خود و با درایت و تخصص کادر فنی و از خودگذشتگی های بازیکنان؛ این روزها توانسته است خاطرات قهرمانی‌های متعدد خود در سال‌های نه چندان دور را زنده کند؛ اجازه نخواهد داد تا برخی افراد و تیم‌ها از طریق ایجاد جو‌های رسانه‌ای و فشارهای روانی کاذب؛ به منظور تاثیرگزاری بر قسمت‌های مختلف فدراسیون فوتبال؛ بتوانند در روند خوب تیم مشکلی ایجاد نمایند و در این راه از تمامی ابزارهای قانونی لازم بهره خواهد جست». http://hadidnews.com/vdcawwne.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما