کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی آنلاین

تخت جمشید را بسازید

27 خرداد 1392 ساعت 12:35

رقابت و نبرد، گسترش قلمرو، کسب قدرت و عظمت را در بازی آنلاین آرنیکان تجربه کنید.


به گزارش حدیدنیوز؛ بازی آنلاین آرنیکان که دریچه لینک آن را در صفحه قرار داده تا به راحتی و رایگان ثبت نام کنید ؛یک بازی استراتژیک به صورت آنلاین است.


نحوه شروع بازی

پس از ثبت نام به طور خودکار وارد مرکز شهر می شوید از آنجایی که هنوز شهری ندارید اغلب گزینه ها غیر فعال هستند. پس عجله کنید تا از سایرین عقب نیافتاده اید از مهم ترین گزینه ها در بازی های آنلاین زمان است که نباید تلف شود. روی منوی نقشه که در بالای صفحه قرار دارد و شبیه کره زمین است کلیک کنید نقشه ایران باستان در دوره هخامنشیان پیش روی شماست. می دانید که هخامنشیان وسیع ترین سرزمین را در طول تاریخ داشته اند. 



قسمت های سبز رنگ سرزمین ایرانیان می باشد با کلیک روی نقشه ایران در سمت راست قسمت مربوطه با جزییات بیشتر در سمت چپ نمایش داده می شود در سمت چپ روی سرزمین های خالی قرار گیرد و مشخصات سرزمین ها را مشاهده نمایید. شما می توانید تنها در آباده های معمولی شهر خود را بنا کنید (آباده های ویژه که به علت نزدیکی به منابع طبیعی تولیدات بیشتری دارند برای شهرهای بعدی شما در دسترس شما خواهند بود) پس از کلیک روی یک آباده معمولی دکمه ای تحت عنوان ساخت شهر جدید ظاهر خواهد شد. با کلیک روی آن، شهر شما فورا در آن محل بنا می شود.



حال کلیه منوهای بازی فعال شده اند و شما می توانید به بازی ادامه دهید. ساختمان های خود را در شهر خود بنا کنید منابع زیادی تولید کنید تا نیازهای شما را پوشش دهند. رو به جلو بتازید و تخت جمشید را بنا کنید گنجینه ها را بدست آورید و از آن ها در مقابل حملات سایرین دفاع کنید



برای ورود به بازی اینجا را کلیک کنید


کد مطلب: 21881

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/21881/تخت-جمشید-بسازید

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com