کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف تسهيل در اجراي برنامه هاي صادراتي صورت گرفت:

تشكيل شوراي عالي صادرات در ايران خودرو

21 آبان 1393 ساعت 9:49

بر اساس راهبردهاي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و به منظور تسريع در سياست گذاري و اجراي فرايندهاي صادراتي، شوراي عالي صادرات در ايران خودرو تشكيل شد.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكو پرس علي علمي معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب،گفت: شوراي عالي صادرات با هدف تسهيل در اجراي سياست هاي كوتاه مدت و بلند مدت در حوزه صادرات شكل گرفت.

وي عراق، ونزوئلا و آذربايجان را بازارهاي سنتي ايران خودرو ذكر كرد و گفت: بازار روسيه در شرف گشايش مجدد به روي محصولات ايران‌خودرو بوده و توليد در سايت سوريه از سال ۲۰۱۵ آغاز مي شود.

علمي از برنامه ايران خودرو براي كسب سهم مناسب از بازار كشورهاي مشترک‌المنافع خبر داد و گفت: طرح فعال سازي مجدد سايت سنگال نيز به هيات مديره داده شده و سايت ونزوئلا نيز دوباره فعال مي شود.

وي آمار صادرات ايران خودرو از اول امسال تا اواخر مهر را ۱۴۰۰ دستگاه عنوان كرد و افزود: اين در حالي است كه در مدت مشابه سال گذشته تنها ۶۰۰ دستگاه صادرات داشتيم.

علمي افزود: صادرات ۲۰۰ دستگاه به آذربايجان و ۱۰۰ دستگاه به عراق در حال پي‌گيري و ۳۰۸ دستگاه در حال حركت به سوي ونزوئلا است.

معاون صادرات و امور بين الملل ايران خودرو دلايل كاهش صادرات اين شركت در نيمه نخست سال جاري را محدوديت هاي بين المللي عنوان كرد.

وي از افزايش صادرات ايران خودرو در نيمه دوم سال خبر داد و گفت: سورن بيشترين سهم را در سبد صادراتي محصولات ايران خودرو اختصاص داده است و رانا و سمند اس‌ايی در رتبه هاي بعدي قرار دارند.


کد مطلب: 31501

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/31501/تشكيل-شوراي-عالي-صادرات-ايران-خودرو

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com