کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یکشنبه ۱۹دی ۹۵؛ مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های تهران تعطیل‌شد

18 دی 1395 ساعت 20:19

مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی برخی شهرهای استان تهران فردا تعطیل است. فروش طرح ترافیک روزانه هم ممنوع شد. معادن شن و ماسه هم تعطیل شدند.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ با شروع آلودگی هوا و پیش بینی سازمان هواشناسی برای پایداری هوا تا میانه‌های این هفته، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ساعت ۱۶ امروز تشکیل جلسه داد و مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهرهای استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس را برای فردا یکشنبه تعطیل کرد.

همچنین مطابق انتظار و شبیه روزهای آلوده دیگر، فروش طرح ترافیک روزانه هم ممنوع شد. ضمن اینکه فعالیت معادن شن و ماسه هم ممنوع شد.

گفتی است صبح امروز شاخص کیفیت هوای تهران ۳۵ واحد بدتر از صبح دیروز جمعه بود و محدوده کیفیت هوا را به ناسالم برای گروه‌های حساس رساند.

زوج و فرد و طرح ترافیک تا ساعت 19 فردا و پس‌فردا

ایسنا نوشت: کریمی معاون استانداری تهران نیز در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آلودگی هوا که پیش بینی می‌شود تا فردا ادامه داشته باشد، قرار شد در روز یکشنبه تمام مدارس ابتدایی استان، پیش دبستانی‌ها و مهد کودک‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل باشند.

وی افزود: همچنین محدوده ترافیک شهر تهران به محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 گسترش می‌یابد که این محدودیت‌های ترافیکی هم در روز یکشنبه و هم در روز دوشنبه اعمال می‌شوند.

کریمی تاکید کرد: البته تعطیلی مدارس فقط برای روز یکشنبه است و اگر فردا شرایط هوا بهتر شود روز دوشنبه مدارس باز هستند، اما در صورت تداوم آلودگی درباره تعطیلی روز دوشنبه تصمیم گیری می‌کنیم، اما محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک برای روز یکشنبه و دوشنبه اعمال می‌شود.

وی همچنین گفت: در عین حال به کارخانه‌هایی که آلودگی ایجاد می‌کنند تذکر داده می‌شود و واحدهای تولیدی شن و ماسه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.


کد مطلب: 34706

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/34706/یکشنبه-۱۹دی-۹۵-مدارس-ابتدایی-مهدکودک-های-تهران-تعطیل-شد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com