کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلالی‌ها در سریال پایتخت ۵ +عکس

10 تير 1396 ساعت 9:45

محوببیت سریال پایتخت پای استقلالی ها را هم به این سریال باز کرد. فرشید اسماعیلی - داریوش شجاعیان و میثم مجیدی استقلالی سابق پشت صحنه این سریال حاضر شدند .


به گزارش حدید نیوز به نقل از،خبرورزشی سادگی نقی معمولی که در روابط اجتماعی درونیات خود را پنهان نمی کند و کل کل های او با ارسطو که گاها منجر به دعوا و حتی قهر می شود از جذابیت های این سریال است و می بینید چه خوب می شود در اوج مشکلات آنها را در آغوش گرفت و با آنها مبارزه و در نهایت بسلامت عبور کرد.

همسر نقی معمولی و فهمه نمونه بارز مادران سختکوش ایرانی اند که دوشادوش شوهران مشکلات زندگی را بر دوش می کشند ... از همه مهمتر نقش پر رنگ خانواده در زندگی اجتماعی همه اعضای خانواده است نقشی که امروز به خاطر پر رنگ شدن فضای مجازی کمتر شده است.

امروز متاسفانه فضای مجازی کمتر به خانواده مجال دور هم نشستن و  بحث کردن را می دهد و گویی برداشت و راه حل های مشکلات  هم اینترنتی شده است  و شاید روزی به جایی برسیم که همین دورهمی های صمیمی و بی آلایش چه تاثیر شگرفی می تواند در حفظ روحیه ها و هم چنین رفع مشکلات می تواند داشته باشد که همه راه حل های فضای مجازی را رفته باشیم و نایی دیگر برای بازگشت به وجود نداشته باشد.

چه خوب که پایتخت و پایتخت ها تکرار شوند چرا که خیلی حرف ها را باید به مهربانی و با زبان طنز گفت و نمی شود با تحکم و دیکته حتی خیلی از حرف های سود آور را زد.

اما محوببیت سریال پایتخت پای استقلالی ها را هم به این سریال باز کرد. فرشید اسماعیلی  - داریوش شجاعیان و میثم مجیدی استقلالی سابق پشت صحنه این سریال حاضر شدند و ضمن خسته نباشید به تیم پایتخت دقایقی را در کنار اعضای سازنده این سریال متفاوت گذراندند.
 
استقلالی‌ها در سریال پایتخت ۵


کد مطلب: 35796

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/35796/استقلالی-ها-سریال-پایتخت-۵-عکس

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com