کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلعه‌نویی: به ذوب‌آهن کم لطفی می‌شود

29 بهمن 1396 ساعت 15:23

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد شاگردانش در دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان عملکرد بهتری نسبت به بازی برابر الدحیل داشته باشند.


به گزارش حدیدنیوز ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: بابت اتفاق امروز (سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج) به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم که این اتفاقات دیگر تکرار نشود. در مورد بازی با لوکوموتیو هم باید بگویم که این بازی از لحاظ روانی برای ذوب‌آهن خیلی مهم است. امیدوارم مقابل لوکوموتیو با یک بازی خوب به جدول برگردیم.
 
وی به انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان ذوب‌آهن در دیدار مقابل الدحیل پرداخت و یادآور شد: بازیکنان ایرانی باید یاد بگیرند که حرفه‌ای‌تر فکر کنند، حرفه‌ای‌تر زندگی کنند و حرفه‌ای‌تر بازی کنند. امیدوارم این نگرش هم در فوتبال ایران و به‌ویژه در فوتبال ذوب‌آهن عوض شود. من بازیکنی داشتم که در بازی برابر استقلال ستاره زمین بود، اما مقابل الدحیل در حد یک بازیکن معمولی هم بازی نکرد. این جای تأسف دارد که بازیکنان ایرانی این همه در بازی مختلف تفاوت دارند. این به خاطر این است که آنها حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند.
 
سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: می‌دانم که فردا بازی بسیار سختی داریم و مقابل تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد. در هفته قبل که باختیم هم خوب بازی کردیم، ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. مقابل الدحیل خیلی از بازیکنان ما حدود 11 کیلومتر دوندگی داشتند، ولی متأسفانه از چند بازیکن اصلاً راضی نیستم. ما تا دقیقه 74 می‌توانستیم برنده باشیم، اما در مدت کوتاه سه گل دریافت کردیم. البته در آینده خواهید دید همین تیم الدحیل که تیم بسیار قدرتمند و خوبی است، مقابل تیم‌های دیگر چه نتایجی خواهد گرفت.
 
«ما در دیدار مقابل الدحیل از لحاظ داوری آسیب دیدیم»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: زمانی که جلو بودیم، داور یک پنالتی و خطای هَند صددرصد را برای‌مان نگرفت. البته چیزی که برای من جای تعجب دارد، این است که ذوب‌آهن در آسیا هم مظلوم است. من بازی‌های ذوب‌آهن را از مسابقات تخت جمشید دنبال می‌کنم. ذوب‌آهن در همان مسابقات هم در تهران گربه سیاه تاج (استقلال کنونی) و پرسپولیس بود. این تیم در طول سالیان اخیر هم بازیکنان به تیم ملی تحویل داده و هم یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است که همیشه فوتبال خوبی بازی کرده. جای تعجب دارد که متأسفانه در اصفهان از این تیم طرفداران حمایت خوبی نمی‌کنند.
 
قلعه‌نویی ادامه داد: نباید فراموش کنیم آخرین تیمی که از ایران در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته، ذوب‌آهن بوده است. واقعاً در اصفهان در حمایت از این تیم کم‌لطفی می‌شود. تعجب می‌کنم که تیم ریشه‌داری مثل ذوب‌آهن 100 تماشاچی در ورزشگاه داشته باشد. انتظارم از مردم اصفهان این است که فردا به ورزشگاه بیایند و استادیوم را پُر کنند. با اینکه سپاهان، تیم دیگر اصفهانی نتایج خوبی نگرفته و در شرایط خوبی قرار ندارد، اما برای بازی‌های این تیم حداقل 20 هزار تماشاگر در هر بازی به ورزشگاه می‌روند. نمی‌دانم چرا مردم اصفهان از تیم‌ دیگرشان چنین حمایتی نمی‌کنند.
 
وی در مورد شناختش از تیم لوکوموتیو ازبکستان گفت: من لوکوموتیو را در بازی‌های قبلی‌اش کاملاً آنالیز کردم و از نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت کامل دارم. امیدوارم بازیکنانم مثل بازی اول فقط تا دقیقه 74 بازی نکنند تا بتوانیم بازی را ببریم و به جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگردیم.
منبع: تسنیم


کد مطلب: 36579

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36579/قلعه-نویی-ذوب-آهن-کم-لطفی-می-شود

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com