کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعدیل نیرو در شورای شهر تهران؛ عیدی اصلاح طلبان

13 اسفند 1396 ساعت 16:47

در آستانه سال نو تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر تهران کلید خورده است و پایان کار نیروهای با سابقه شورای شهر تهران به آنها اطلاع داده شده است.


به گزارش حدیدنیوز، تعدیل نیروی پرسنل قراردادی از شورای شهر تهران در حالی از روز گذشته آغاز شده است که این اقدام در آستانه سال نو تامل برانگیزه است و در این بین برخی از افراد با سابقه ۱۵ سال نیز تعدیل شده‌اند.
 
در آستانه سال نو تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر تهران کلید خورده است و پایان کار نیروهای با سابقه شورای شهر تهران به آنها اطلاع داده شده است.
 
این در حالی است که محمود میرلوحی معاون اجرایی شورای شهر تهران  در تاریخ 21 آبان ماه سال جاری با اشاره جذب نیرو در شورا در طی سال‌های گذشته، گفت: در حال حاضر 500 کارمند در شورا فعالیت می‌کنند و این در حالی است که 21 عضو شورای شهر نیاز به این تعداد کارمند ندارند و به همین جهت به دنبال تعدیل نیرو در شورا هستیم.
 
در همین زمینه برخی کارکنان شورای شهر تهران اعلام کردند که نامه پایان همکاری برخی کارکنان(حدود 20 نفر) تحویل این کارکنان شده و ضمن اعلام عدم تمدید قرارداد آن ها برای سال 97 از آن ها خواسته شده تا پایان سال جاری نسبت به تسویه حساب با شورای شهر تهران اقدام کنند.
نامه دستور تعدیل نیرو در شورای شهر تهران
 
گفتنی است در بین کارکنان قراردادی تعدیل نیرو شده، کارکنانی با سابقه 15 ساله نیز دیده می شود.
 
در پی تصمیم جدید مدیریت شهری برای اخراج نیروهای با سابقه در آستانه سال نو و شرایط خانواده‌های آنها هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران حاضر به مصاحبه و پاسخگویی در این زمینه نشدند.
منبع: تسنیم


کد مطلب: 36631

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36631/تعدیل-نیرو-شورای-شهر-تهران-عیدی-اصلاح-طلبان

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com