کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخراج سه هزار نفر از کارکنان توشیبا

9 مهر 1392 ساعت 14:53

توشیبا اعلام کرد که ۵۰ درصد از کارکنان واحد تولید تلویزیون خود را به منظور به‌سازی فعالیت‌های این بخش، کاهش می‌دهد.


به گزارش حدیدنیوز، این شرکت الکترونیکی ژاپنی اعلام کرده که تولید برون سپاری شده را از ۴۰ به ۷۰ درصد افزایش داده و شمار کارکنان جهانی خود را به میزان ۳۰۰۰ نفر کاهش می دهد که دو سوم آنها در خارج از ژاپن خواهند بود.



توشیبا در ژوییه اعلام کرده بود که ۴۰۰ نفر از کارمندانش را که در این آمار منظور شده اند، به واحدهای تجاری دیگر منتقل می کند.



این شرکت در ژوییه طرحی را برای کاهش ۱۰ میلیارد ین (۱۰۱ میلیون دلار) در هزینه های واحد تولید تلویزیون و رایانه شخصی خود در سال جاری رونمایی و اعلام کرد که این رقم را در سال بعد در واکنش به تقاضای ضعیف دو برابر می کند.



تحت این تغییرات قرار است دو کارخانه از سه کارخانه تولید تلویزیون توشیبا در خارج تعطیل شود اما این شرکت اعلام نکرده که کدام یک از سه کارخانه اش در چین، اندونزی و لهستان را تعطیل خواهد کرد. توشیبا قصد دارد به بازارهای نوظهور آسیا و آفریقا متمرکز شود و به فروش در مناطق غیرسودده پایان دهد.



بر اساس گزارش رویترز، این شرکت همانند سایر سازندگان تلویزیون ژاپنی با کندی تقاضا، کاهش قیمت ها و افزایش رقابت روبرو شده است و انتظار دارد تدابیر فوق در بخش تلویزیون به بازگشت به سوددهی در نیمه دوم سال مالی جاری کمک کند.


کد مطلب: 26317

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/26317/اخراج-سه-هزار-نفر-کارکنان-توشیبا

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com