کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ساخت دکورهای سریال «صیاد شیرازی»

26 فروردين 1397 ساعت 16:20

نویسنده سریال «صیاد شیرازی» گفت: به طور قطع برای برخی بخش‌هایی از زندگی شهید صیاد شیرازی مثل عملیات مرصاد و بیت المقدس دکورسازی داریم.


به گزارش حدیدنیوز، «فرهاد توحیدی» نویسنده سریال «شهید صیاد شیرازی» گفت: متن‌های این سریال 30 قسمتی در حال بازنویسی است و در حال حاضر منتظر نظر تلویزیون هستیم که در 6 ماه دوم امسال وارد مرحله پیش تولید شویم.
 
وی با اشاره به اینکه در این سریال بیشتر روی قصه زندگی کاری شهید صیاد شیرازی متمرکز بوده است، افزود: در این سریال بیشتر روی زندگی کاری این شهید تمرکز داشتیم و بعد روی زندگی شخصی او. 
 
این نویسنده همچنین بیان داشت:‌ اگر بخواهیم این سریال را با سریال «شوق پرواز» مقایسه کنیم، باید بگویم که در آن سریال بخش کودکی و نوجوانی شهید بابایی را هم می‌دیدیم اما در اینجا مخاطب بیشتر زندگی کاری و حرفه‌ای شهید صیاد شیرازی را خواهد دید.
 
وی درباره جذابیت‌های داستان این سریال نیز گفت:‌ آنچه این سریال را برای مخاطب و خود ما جذاب می‌کند پیوند زمان زندگی او با پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
 
توحیدی در ادامه بیان داشت: همین موضوع سختی کار نگارش و تولید را دوچندان می‌کند و به همان نسبت نیز شیرین و جذاب خواهد بود. دغدغه خودم به این سمت بود و خوشبختانه موضوع این سریال نیز این مجال و موقعیت را در اختیارم قرار داده است. 
 
این نویسنده در ادامه با اشاره به لوکیشن‌های این سریال، گفت: این سریال بر اساس داستانی که دارد لوکیشن‌های مختلفی خواهد داشت. تهران، کردستان، اصفهان، جنوب کشور از لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند. 
 
وی درباره دکورسازی برای لوکیشن‌های این سریال نیز بیان داشت: به طور قطع برای برخی بخش‌هایی مثل عملیات مرصاد و بیت المقدس دکورسازی داریم. 
 
 مراحل تحقیق و نگارش فیلمنامه این سریال از سال ٩٠ به قلم فرهاد توحیدی شروع شده و قرار است تولید این مجموعه از نیمه دوم سال ٩٧ آغاز شود.
منبع: فارس


کد مطلب: 36703

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36703/آغاز-ساخت-دکورهای-سریال-صیاد-شیرازی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com