کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتحاد قلعه‌نویی و دایی مقابل لیگ برتر!

20 مرداد 1392 ساعت 11:39

بعد از حرف و حدیث­هایی که درباره توپ­های لیگ برتر مطرح شد، علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس که معمولاً نسبت به همه چیز انتقاد می­کند هم این توپ­ها را از انتقاداتش بی­نصیب نگذاشت.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، بعد از حرف و حدیث­هایی که درباره توپ­های لیگ برتر مطرح شد، علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس که معمولاً نسبت به همه چیز انتقاد می­کند هم این توپ­ها را از انتقاداتش بی­نصیب نگذاشت و در یک کنفرانس خبری با «استوک» خواندن این توپ­ها گفت: «شما توپ­ها را ببینید روی آن نوشته شده برای سال ۲۰۰۷ است. این توپ­ها از رده خارج شده و چطور می­توان از توپ­های ۲۰۰۷ استفاده کرد؟ فکر می­کنم این توپ­ها در انبار بوده و با دو سه دلار آن را گرفته­اند.»

شهریار فوتبال ایران همچنین اضافه کرده است: «چطور می­شود در سال ۲۰۰۷ قرارداد بسته باشند که توپی را در سال ۲۰۱۳ برای ایران تولید کنند؟ شاید مدت تولید توپ­ها آنقدر طول کشیده است!»

بعد از این انتقادات، وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه کمپانی آل­اشپورت که توپ­های لیگ برتر را تامین می­کند، به دفاع از این توپ­ها پرداخت و با بی­سواد خواندن منتقدان، گفت: «اینکه گفته­اند سال تولید توپ­ها ۲۰۰۷ بوده کذب محض است. آن ۲۰۰۷ که روی توپ­های ما حک شده مربوط به سالی است که فیفا این توپ­ها را رجیستر کرده است.»

به هر روی، این اتفاقات سبب شد تا ژنرال آبی­ها هم به حمایت از شهریار فوتبال ایران بیاید و اظهارات وی درباره توپ‌های لیگ برتر را تصدیق کند؛ امیر قلعه­نوعی در این خصوص گفته است: «بروید ببینید این توپ‌های بی‌کیفیت را چه کسی وارد کرده و چه مسائلی پشت پرده این کار بوده است. روی صحبتم با آنهایی است که به من می‌گویند «مافیای فوتبال»، مافیای فوتبال آن‌هایی هستند که لباس و توپ بی‌کیفیت وارد می‌کنند و کلی سود به جیب می‌زنند. کادر فنی تیم ملی هم که به تمرین استقلال آمده بودند، در مورد لباس تمرین بازیکنا‌ن تذکراتی دادند که به نظرم درست بود. می‌گویند لباس تمرین باید همرنگ لباس مسابقه باشد که چشم بازیکن‌ها عادت کنند و بتوانند همدیگر را در زمین پیدا کنند. این نظر درستی است اما ما دست‌مان بسته است و این هم تقصیر همان‌هایی است که قرارداد می‌بندند و لباس وارد می‌کنند.»


کد مطلب: 24003

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/24003/اتحاد-قلعه-نویی-دایی-مقابل-لیگ-برتر

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com