کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی خیره کننده محسن تنابنده و ترلان پروانه در "فراری"

15 دی 1395 ساعت 17:23

جهانگیرکوثری گفت: تمام عوامل جلو و پشت دوربین شناخته شده و حداکثر انرژی را در مسیر ساخت «فراری» گذاشتند.


به گزارش تهران پرس، جهانگیر کوثری کارگردان سینما با اشاره به نقطه قوت فیلم سینمایی «فراری» گفت: «فراری» فیلمی است در ژانر اجتماعی و با عوامل حرفه‌ای که فکر می‌کنم، کارگردان در بازگویی موضوع آن مقتدرانه عمل کرده و مسلما در جشنواره امسال قابل توجه است. از طرفی این فیلم در کارنامه داوودنژاد جایگاه خاصی خواهد داشت. 

وی افزود: معرفی و مطرح شدن ترلان پروانه به عنوان بازیگر جوان به جامعه بازیگران سینمای ایران با وجود اینکه پیش از این کارهای فراوانی کرده، از دیگر نکاتی است که در این فیلم مورد توجه قرار می‌گیرد. این بازیگر تحت حمایت داوودنژاد بازی قابل بحث و تاملی ارائه داده است. 

کوثری ادامه داد: همچنین محسن تنابنده نقشی استثنائی و سخت که دارای شخصیتی دوگانه و پیچیده است را پیاده کرده که از به یاد ماندنی‌ترین نقش های او خواهد بود. 

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «فراری» معیارهای لازم یک فیلم خوب را دارد؛ چرا که در بخش فیلمنامه بسیار عالی، کارگردانی خاص و استثنائی، فیلمبرداری محمود کلاری، طراحی صحنه و لباس، صداگذاری پرویز آبنار و بازی‌ها درخشان حرفه‌ای پیش رفته است. 

کوثری خاطرنشان کرد: تمام عوامل جلو و پشت دوربین شناخته شده و حداکثر انرژی را در مسیر ساخت «فراری» گذاشتند. امیدوارم راندمان بالای کار بتواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشند تا زحمات این گروه دیده شود.


کد مطلب: 34679

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/34679/بازی-خیره-کننده-محسن-تنابنده-ترلان-پروانه-فراری

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com