کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفتگو با « حدیدنیوز »

دولت آینده در جهت حل مشکلات کشورگام بردارد

1 تير 1392 ساعت 9:39

با فرآیند برنامه‌ریزی منطقی و کارشناسی شده می‌توان به اهداف والای نظام دست پیدا کرد.


محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حدیدنیوز اظهار داشت: رییس جمهور منتخب دور از مسائل و جریانات سیاسی و مبتنی برکارهای کارشناسی و برنامه‌های‌ریزی مدون و با توجه به برنامه ۵ ساله توسعه چشم‌انداز ۲۰ ساله وسیاست‌های کلان نظام برنامه‌هایش را تدوین کند.

وی افزود: با فرآیند برنامه‌ریزی منطقی و کارشناسی شده می‌توان به اهداف والای نظام دست پیدا کرد.

جوکار ادامه داد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری رییس جمهور منتخب تا زمان قانونی تشکیل دولت یازدهم تیم قوی برای پیشبرد همه مشکلات و حل مسائل انتخاب کند و کابینه‌اش را از افراد صاحب‌نظر و جامع‌الاطراف در حوزه‌های مختلف تعیین کند.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در ادامه حضور پرقدرت و اقتدارگونه مردم در انتخابات را مایه خیر و سرافزاری برای ملت، نظام و کشور دانست و گفت: دولت آینده و مجلس نهم در سایه تعامل و وحدت می‌تواند مطالبات مردم را پاسخ دهد چرا که در شرایط کنونی کشور به وحدت برای حل مشکلات اقتصادی نیاز دارد.

جوکارادامه داد: امروز دشمن به دنبال افراط برای پیدا کردن نقطه ضعفی برای استفاده علیه خودمان است که طبیعتا در سایه تعامل‌، وحدت و همدلی رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های بالادستی مجلس و دولت آینده می‌تواند در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد


کد مطلب: 22121

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/22121/دولت-آینده-جهت-حل-مشکلات-کشورگام-بردارد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com