کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان تغییر قیمت بنزین مشخص شد

29 آبان 1392 ساعت 16:21

فعلا برنامه ای برای تغییر سهمیه بنزین نیمه یارانه ای خودروها وجود ندارد.


رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از تثبیت قیمت بنزین تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد: فعلا برنامه ای برای تغییر سهمیه بنزین نیمه یارانه ای خودروها وجود ندارد.


به گزارش حدیدنیوز، با وجود افزایش مصرف بنزین از ابتدای سالجاری و تاکید مسئولان وزارت نفت در چند هفته گذشته نسبت به اصلاح و منطقی شدن قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی اما بهای بنزین تا پایان سالجاری افزایش نمی یابد.



سید مجتبی شفیعی درباره آخرین تصمیم گیری‌های دولت درباره افزایش قیمت بنزین، گفت: بر اساس آخرین بحثی که در وزارت نفت مطرح شده، قیمت سوخت تا پایان سالجاری تغییری نخواهد کرد.



رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر در قیمت بنزین خودروها نداریم، در خصوص احتمال تغییر سهمیه‌های بنزین هم توضیح داد: فعلا تغییری سهمیه های بنزین خودروها اعمال نخواهد شد.



این مقام مسئول با یادآوری اینکه سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی خودروها برای آذر ماه سالجاری همچون گذشته واریز خواهد شد، بیان کرد: هرگونه تغییر در سهمیه‌ها و یا افزایش قیمت بنزین و سوخت توسط دولت اطلاع رسانی خواهد شد.



به گزارش مهر، از این رو آخرین سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای پائیز تا ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه ۳۰ آبان ماه به کارت‌های هوشمند سوخت واریز می‌شود.



برای آذر ماه امسال هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای با قیمت ۴۰۰ تومان و بنزین آزاد با نرخ ۷۰۰ تومان عرضه می شود ضمن آنکه ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌‌ها با نرخ نیمه یارانه‌ای اختصاص می یابد.



در سومین ماه فصل پائیز سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی بدون محدودیتی، در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای ۴۰۰ تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است.



در همین حال با توجه به آغاز توزیع بنزین با استاندارد یورو ۴ اتحادیه اروپا در برخی از کلانشهرها همچون تهران، اراک، کرج و اهواز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: با وجود افزایش هزینه‌های تولید اما تا اطلاع ثانوی بنزین اروپایی با قیمت‌های مصوب و تکلیفی دولت در جایگاه‌ها عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 27531

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27531/زمان-تغییر-قیمت-بنزین-مشخص

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com