کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفری لذت بخش و خاطره انگیز به سنگاپور

29 مهر 1396 ساعت 16:08

سالانه افراد بسیار زیادی برای تفریح و استراحت به کشورهای مختلف سفر می کنند، این کار باعث می شود تا علاوه بر بالا رفتن روحیه تجربه بسیار خوبی را از دیگر کشورها بدست آورند.


به گزارش حدیدنیوز، سالانه افراد بسیار زیادی برای تفریح و استراحت به کشورهای مختلف سفر می کنند، این کار باعث می شود تا علاوه بر بالا رفتن روحیه تجربه بسیار خوبی را از دیگر کشورها بدست آورند. کشورهای آسیای شرقی در دهه اخیر پیشرفت بسیار خوبی را از نظر فضاهای و مکان های تفریحی داشته اند به طوری که این زیرساخت به قدرتی بی نظیر برای این کشورها بدل گردیده است.

این کشورها دارای تمدن بسیار قدیمی و کهن می باشد، برای همین این کشورها دارای معابد و ساختمان های بسیار زیبایی است که ساعت ها می توان از آن لذت ببرید. جاذبه های طبیعی منحصر به فردی نیز در این کشورها وجود دارد که بکر بودن فضا را برای شما ایجاد می کند.

یکی از کشورهای بسیار زیبا و بی نظیر که می توان به آن اشاره کرد و در مجموعه بهترین کشورها برای سفر قرار دارد، سنگاپور است. سنگاپور نماد رشد و توسعه پایدار در حوزه آسیای شرقی است این کشور با شناسایی فرصت ها توانسته بهترین اتفاق را برای خود رقم بزند ساختمان های سربه فلک کشیده و خیابان های زیبای این کشور نشان دهنده سبک زندگی متفاوت و در چارچوب اصول می باشد.
 
سالانه گردشگران و تاجران بسیاری برای سیاحت و تجارت سنگاپور را انتخاب می کنند.این کشور یکی از دروازه های اقتصادی دنیا است و بنادر بسیار بزرگی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید سنگاپور کشوری آسیایی با۲/۴ میلیون جمعیت،که در سال ۱۹۶۵ از مالزی استقلال یافته است،سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور یکی از ارزان ترین سیستم ها در جهان است. این کشور دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیبایی است؛ در ادامه به معرفی تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری و تفریحی سنگاپور می پردازییم.

پارک مرلیون

یکی از نقاط بسیار زیبا و جالب برای گردش و خرید پارک مرلیون است ،این منطقه در سال ۱۸۲۱ هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهر Xiamen Fujian چین وارد کشور سنگاپور شد بازگشایی شد.

مسافرین که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور است سکونت داشته اند.
 
سنتوزا و دنیای زیر آب
برای رسیدن به این مکان باید از تله کابین استفاده کرد، منظره با شکوه آسمان سنگاپور و بندر تجاری جهانی سنگاپور را از چشم پرندگان مشاهده کرد. در زمان ورود به این مجموعه می توانید تصاویر بسیار زیبایی را ببینید که نماد و نشانگر تمدن و تاریخ سنگاپور می باشد. این تصاویر نقاشی شده مومی هرگز جذابیت و زیبایی خود را از دست نمی دهند و به طور کلی چشم هر انسانی را به خود خیره می کند . در بخش دیگر معرفی جشن های نژادی سنگاپور با تصاویر ، صدا و بو می باشد. اما مهم ترین بخش این مجموعه بخش دنیای زیر آب است که در این قسمت می توان بیش از ۶.۰۰۰ موجود دریایی و ماهی های رنگارنگ را در انواع و اندازه های مختلف مشاهده کرد.

 
باغ وحش سنگاپور

این باغ حش یکی از بی نظیرترین مجموعه های نگهداری حیوانات می باشد، در این مجموعه بهترین استاندارها برای نگهداری حیوانات را می توان شاهد بود، این مجموعه تنها با حفاظ های طبیعی از قبیل آب یا بوته ها نگهداری می شوند و می توانید در این محیط از خوردن صبحانه لذت ببرید.
 
یکی از بهترین زمان ها برای رفتن به کشور سنگاپور فصل بهار است، تورهای نوروزی بسیار خوبی برای سفر به این کشور وجود دارد که بهترین امکانت را برای شما با هزینه ای بسیار پایین تر فراهم می کند و شما با آرامش خیال می توانید از جاذبه های این کشور لذت ببرید، از جمله آژانس هایی که در این زمینه خدمات بسیار خوبی را برای گردشگری به توریست ها و تجار ارائه می دهند می توان به آژانس مسافرتی کاروانیک اشاره کرد.این آژانس مجموعه ای از بهترین امکانات را در اختیار مسافران خود قرار می دهد.
منبع: http://www.yekdost.ir


کد مطلب: 36289

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36289/سفری-لذت-بخش-خاطره-انگیز-سنگاپور

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com