کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش همسر دنیزلی به تهدید سرمربی پیشین پرسپولیس

15 دی 1395 ساعت 18:31

همسر سرمربی پیشین پرسپولیس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های ترکیه‌ای را تکذیب کرد.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، در حالی که مصطفی دنیزلی قصد جدایی از همسرش پس از 6 سال زندگی مشترک را دارد، شب گذشته (سه‌‌شنبه) برخی رسانه‌های ترکیه‌ای خبر دادند؛ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه و پرسپولیس از سوی برادران همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. همچنین اعلام شد که آنها دنیزلی را تهدید به مرگ کرده‌اند و از او درخواست 5 میلیون لیر کرده‌اند. دنیزلی با اشاره به اینکه توسط برادران همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفته که آنها وی و خانواده‌اش را تهدید به مرگ کرده‌اند.

اوین الچی همسر دنیزلی اما امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مایلم اعلام کنم واقعاً متأسف شدم که مردم درگیر چنین سناریوهای غیرواقعی آن هم در این روزهای تلخ و دشوار شدند، برای همین می‌خواهم شفاف‌سازی کنم. متأسفانه برخی رسانه‌ها ادعاهایی دروغین در مورد من و خانواده‌ام مطرح کرده‌اند و اینکه شکایتی علیه ما به دادستانی تحویل شده نیز کذب است.

در ادامه بیانیه وی آمده است: می‌خواهم از همسرم، مصطفی دنیزلی جدا شوم و چیزی که مرا به این نقطه رسانده است، حساسیت‌هایی بود که مدت طولانی بین خانواده‌های ما به وجود آمده بود و این حساسیت‌ها را هم از خودش انتظار داشتم، اما چیزی که عمیقاً متحیر و ناراحتم کرد این بود که دنیزلی برای جدایی از من این داستان‌های دورغ را سر هم کرد. این در حالی است که برادرم حجا الچی در تاریخ 12 دسامبر 2016 (22 آذر) از مصطفی دنیزلی و وکلایش به دلیل توهین به او شکایت کرده بود.


کد مطلب: 34687

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/34687/واکنش-همسر-دنیزلی-تهدید-سرمربی-پیشین-پرسپولیس

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com