کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد شدید دایی از محسن قهرمانی

30 شهريور 1392 ساعت 8:34

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان به انتقاد شدید الحن از محسن قهرمانی داور مسابقه پرداخت. وی همچنین در این خصوص گفت: تمام کارشناسان داوری هم گفته‌اند پنالتی درست نبوده است اما حداقل شما از دقیقه ۲ پرسپولیس را ۱۰ نفره نمی‌کردید.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، علی دایی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: تیمی را از دقیقه ۲ به عمد ۱۰ نفره می‌کنند. از قبل می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش می‌کند.

وی اضافه کرد: داور همه چیز ما به هم زد. اخراج اشتباه بود و من مطمئنا اشتباه کرد. تمام کارشناسان داوری هم گفته‌اند پنالتی درست نبوده است. دیگه چه باید بگویم. هر چه بگویم یک چیز دیگه می‌گویند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تاکید کرد که می‌دانسته داور به سمت دیگر غش می‌کند و افزود: مگر می‌شود به همین راحتی در دقایق ابتدایی بازی یک بازیکن را اخراج کرد. کدام تیم در دقایق ابتدایی ۱۰ نفره شده و یا داور کاری می‌کند که یک تیم ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند.

وی همچنین یادآور شد: باز هم به غیرت بازیکنان تیمم که در نیمه دوم مردانه جنگیدند اما موقعی مسائل دیگری مطرح است که نتیجه بازی را عوض می‌کند، چه باید بگویم. امثال من خیلی مسائل را می‌دانند اما اگر مطرح کنیم فردا می‌گویند مدارکت کجاست و من را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند. اما من شماره حساب فلان شخص و دوستانش را نمی‌دانم اما خیلی از مسائل می‌دانم.

دایی اضافه کرد: آقای قهرمانی من مانده‌ام چه چیزی را پنالتی گرفتید. حداقل شما از دقیقه ۲ پرسپولیس را ۱۰ نفره نمی‌کردید. حداقل یک لطفی می‌کردید انتهای نیمه اول یا در نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردید.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر صحبت کنم، می‌گویند چرا حرف می‌زنی، اما چرا حرف نزنیم؟. بعد از دربی کارشناسی که مشاوره تیم رقیب است را به برنامه ۹۰ می‌آورند و ایشان هم ریلکس صحبت می‌کند. فوتبال ما را نباید برنامه‌های ۸۰، ۹۰ یا ۱۰۰ تعیین و در مورد آن تصمیم بگیرند.

این مصاحبه در حال تکمیل شدن است...

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان سپاهان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. محسن قهرمانی داور بازی در دقیقه ۴ مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را از زمین بازی اخراج کرده بود.


کد مطلب: 25795

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/25795/انتقاد-شدید-دایی-محسن-قهرمانی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com