کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شفر: تیام فردا بازی می‌کند

17 ارديبهشت 1397 ساعت 17:13

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:خوشحالم که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسیده‌ایم.


 به گزارش حدیدنیوز، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:قبل از شروع مسابقت و قبل از اینکه در مرحله گروهی کارمان را آغاز کنند خیلی‌ها این شانس را برای ما قائل نبودند که ما حتی صعود کنیم اما الان خوشحالم که به مرحله حذفی صعود کردیم.
 
* می خواهیم با عبور از ذوب آهن به مرحله بعد برویم
 
وی افزود: ما 2 بازی در پیش داریم و می‌خواهیم به دور بعد برویم. همه کارهایمان که در گذشته انجام دادیم از صعود به دور بعد تا قهرمانی حذفی کار بسیار سختی بود.
* توان بازیکنانم یک پیام برای مدیرعامل استقلال دارد
 
سرمربی تیم استقلال افزود: هیچ تیمی شبیه تیمی که الان در اختیار دارم ندیده‌ام. این تیم در تمام مسابقات با تمام وجود بازی می‌کند و در تمام تمرینات با صددرصد توان به میدان خواهد رفت و این یک پپام برای مدیرعامل باشگاه است.
* در مورد سیستم برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راضی نیستم
 
شفر ادامه داد: من در مورد سیستم برگزاری بازی‌ها چندان خوشحال نیستم چون در همین ابتدای مسابقات دو تیم ایرانی باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. وقتی شما به مسابقات اروپایی نگاه می‌کنید تیم‌ها در مراحل پایانی به یکدیگر می‌خورند ولی اینجا اینگونه نیست. این نه برای ذوب‌آهن خوب است و نه برای ما و نه فوتبال. الان هم نمی‌شود کاری کرد. فقط امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.
* تیام می‌آید برای استقلال بازی می‌کند
 
شفر در مورد اینکه تیام فردا نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و آیا به غیر از او محروم و مصدوم دیگری دارد، عنوان کرد: شما از کجا می‌دانید تیام نمی‌تواند بازی کند؟ شما رسانه‌ها را می‌شناسید و ممکن است برخی اخبار درست نباشد. او می‌آید و بازی می‌کند.
* روحیه تیمی استقلال بسیار بالاست
 
وی افزود: پادوانی در کنار ما نیست و او مدت زیادی است که مصدوم است. شما دیدید بعد از فینال حذفی بازیکنان ما لباسی به تن داشتند که عکس پادوانی روی آن بود. در تیم ما شرایط روحی بسیار خوب است و خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که این بازیکنان را در اختیار دارم.
* بعد از 10 دقیقه فهمیدم ذوب آهن صعود می‌کند
 
سرمربی تیم استقلال در ادامه تأکید کرد: وقتی ۱۰ دقیقه از بازی ذوب‌آهن و حریف ازبکستانی را دیدیم فهمیدیم این تیم به مرحله بعد صعود می‌کند. نمی‌توانم راجع‌به احساسم صحبت کنم. اگر حرف خوبی نزنم بازیکنان علیه من می‌شوند. صحبت باقری هم همانی است که من می‌خواهم. این حرف‌ها نشان می‌دهد تیم اعتمادبه‌نفس دارد و بازیکنان گرسنه هستند. دو بازی مهم دیگر داریم. در دوران مربیگری‌ام سه بار اتفاق افتاد که با یک تیم آلمانی به مصاف حریف آلمانی رفتیم در فینال شهر منچستر، فرانکفوت و مون‌شن گلدباخ با هم بازی کردند، امیدوارم AFC این شرایط را درست کند.
* در مورد رحمتی و حسینی، بعد از تمرین باید بخوایم و سپس تصمیم بگیریم
 
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فردا رحمتی بازی خواهد کرد یا حسینی، گفت: من باید ابتدا تمرین را ببینم فکر کنم، بخوابم و بعد تصمیم بگیرم. خیلی وقت‌ها شده فکر کردم و تصمیم گرفتم اما صبح فردا وقتی بیدار شدم نظرم عوض شده است و فکر جدیدی به ذهنم رسیده است. در عمان مقابل الهلال مهدی رحمتی بازی کرد و در العین حسینی، باید ببینیم حریف‌مان با چه سبکی بازی می‌کند. آیا پاس‌های بلند یا کوتاه می‌دهند یا اینکه سرعتی بازی می‌کنند. اما این را بدانید ما بهترین دروازه‌بانان ایران را در اختیار داریم.
* ذوب‌آهن روی اشتباه خودمان استقلال را شکست داد
 
شفر در خصوص اینکه ذوب‌آهن در بازی برگشت لیگ استقلال را شکست داد، گفت: درست است، این اتفاق افتاد و آنها در دقایقی پایانی روی اشتباه خودمان به گل رسیدند. ولی در حال حاضر شرایط تغییر کرده است. خود ما هم در بازی با پیکان در حالی که ۱۰ نفره بودیم بازی را با گل ابراهیمی بردیم. ما می‌دانیم چگونه بازی کنیم و نظم خوب، هماهنگی خوب و نتیجه خوب را می‌خواهیم. این مسابقه آخر نیست و بازی برگشت هم در پیش است. امیدوارم فردا نتیجه‌ای بگیریم که در بازی برگشت به ما کمک کند. خیلی از استقلالی‌ها از روز گذشته در هتل کنار ما بودند و امیدوارم فردا هم اینگونه باشد. در استقلال هواداران و تیم ما با هم بازی می‌کنند و همیشه کنار هم هستند.
* نباید به ذوب‌آهن کرنر بدهیم
 
سرمربی استقلال در خصوص اینکه چه حربه‌ای برای کنترل کی‌روش و مرتضی تبریزی دارید، گفت: بهترین حالت این است که توپی به مهاجمان حریف ندهیم و جلوی رسیدن پاس به مهاجمان آنها گرفته شود. مثلاً اگر به بازی رئال نگاه کنید باید ببینید که آنها چطور پاس آخر را می‌دهند. ما نباید به حریف کرنر بدهیم و همانطور که مثلاً باقری مقابل الهلال خوب بازی کرد اجازه رسیدن توپ به مهاجمان توسط هافبک‌ها را ندهیم. شما دیدید هافبک قدبلند الهلال تمام جنگ‌های هوایی را به فرشید باقری واگذار کرد و فردا هم باید این اجازه را به رقیب ندهیم.
منبع: فارس


کد مطلب: 36748

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36748/شفر-تیام-فردا-بازی-می-کند

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com