کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حدود اسلامی در ورزش

یک طلبه

19 شهريور 1391 ساعت 14:39


به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، حاج مهدی در وبلاگ یک طلبه نوشت:

وقتی یک قهرمان ورزشی از دست دادن با عروس خانواده سلطنتی انگلیس خودداری میکند معنایش همان ثبات مواضع جمهوری اسلامی در امور بین المللی است و باید این قهرمان را به حق پهلوان نامید... 

کرم زاده قهرمان پرتاب دیسک

جمهوری اسلامی قرار نیست فقط پسوند اسلامی را یدک بکشد. مثل خیلی از کشورهای عربی که اسما مسلمان هستند اما رسما دست کفار را از پشت بسته اند. انقلاب ما همانگونه که تغییرات عظیمی در ادبیات سیاسی دنیا بوجود آورد، در سایر عرصه های بین المللی هم باید رسالت انقلابی خود را به نحو احسن انجام دهد.

در این میان نمایندگان کشور نقش بسزایی در رسیدن به این هدف را ایفا میکنند. همانطور که یک دیپلمات کشور اصول و قواعد اسلامی را هرگز نباید زیرپا بگذارد قهرمانان و هنرمندان هم باید به احترام مردمی که نماینده آنها هستند خود را پایبند به این اصول بدانند. وقتی یک قهرمان ورزشی از دست دادن با عروس خانواده سلطنتی انگلیس خودداری میکند معنایش همان ثبات مواضع جمهوری اسلامی در امور بین المللی است و باید این قهرمان را به حق پهلوان نامید. 

قهرمان کشور عروس ملکه انگلیس

الغرض: مسئولین وزارت عریض و طویل ورزش و جوانان تدبیری بیاندیشند که در همه عرصه های ورزشی حدود اسلامی کاملا رعایت شود تا دیگر عوامل پخش زنده صدا و سیما مجبور نشوند صحنه های دست دادن کشتی گیران ایرانی با داور زن را سانسور کنند.


داور زن در مسابقات کشتی

پ.ن: مقصر کشتی گیران نیستند. بلکه باید وزارت ورزش با هماهنگی قبلی مانع از داوری زنان در مسابقات کشتی گیران ایرانی شود.

لطفا آن عده روشنفکران که فورا زیر اینگونه پستها کامنت میگذارند که « قیمت گوجه بالا رفته و شلغم گران شده است. گیر دادن به اینها چه فایده ای دارد » بدانند که اثبات شی نفی ماعدا نمیکنه.

و السلام علی من تبع الهدی


کد مطلب: 4110

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/4110/حدود-اسلامی-ورزش

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com