کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پاسخ به یک دروغ تاریخی

اظهاراتی که فقط از بقایای رجوی برمی آید!

9 مهر 1391 ساعت 9:49

چنین اظهارات وقیحانه ای البته فقط از دار و دسته شیاد رجوی برمی آید!


سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در مصاحبه با شبکه خبری فرانس ۲۴ در پاسخ به این سوال که چرا خروج از لیست گروههای تروریستی آمریکا، این همه برای مجاهدین مهم است، گفت:
«این بزرگترین پیروزی و دستآورد برای اصلیترین جنبش اپوزیسیون مردم ایران علیه رژیم ایران است. سالهای متمادی از کارزار قانونی و سیاسی علیه این دروغپردازی توسط رژیم ایران، این اقدام نامشروع که همه گونه محرومیت و محدویت علیه جنبش اصلی اپوزیسیون اعمال کرد، اکنون برداشته شده است. لذا این یک دست آورد عمده است.»

و در پاسخ به این سوال که شما الآن چه کاری می توانید بکنید که قبلاً نمی توانستید، گفت:
«در نتیجه این لیست گذاری، آنها فقط به بی اعتبار کردن این جنبش اصلی مبادرت نمی کردند، بلکه تلاشی از سوی رژیم ایران بود تا دست به همه نوع توطئه علیه اپوزیسیون اصلی بزند، خصوصاً علیه ۳۴۰۰ مخالف ایرانی در اشرف در عراق که بیش از ۲۶سال است در عراق زندگی می کنند و تا کنون دو بار توسط دولت مالکی به بهانه بودن در لیست تروریستی آمریکا مورد حمله قرار گرفته‌ اند... خروج از لیست همچنین مانع دادن دست باز به رژیم ایران برای پیش بردن دستگیریهای خودسرانه، شکنجه و اعدام علیه دهها هزار تن از هواداران و طرفداران این جنبش خصوصاً دانشجویان دانشگاهها و بخش روشنفکر و آکادمیک ایران که خواستار آزادی و دموکراسی هستند می‌شود. بنابراین ما تردیدی نداریم که با برداشتن این مانع، واقعیت در حقیقت پدیدار خواهد شد و مانع پیش بردن سیاست استمالت که به رژیم ایران کمک می کند به سرکوب خود و حکومت ترور در ایران ادامه دهد، می شود.»

پاسخ های سخنگوی گروه تروریستی منافقین حاوی دروغ های بسیاری است که از آن جمله اند:

- نسبت دادن لیست گروههای تروریستی آمریکا به ایران !

- بی اعتباری سیاسی مجاهدین به دلیل قرار داشتن در لیست گروههای تروریستی

- درگیری ساکنان اردوگاه اشرف به فرمان رجوی با ارتش عراق را حمله دولت عراق می‌خواند.

- علت این درگیری را قرارداشتن در لیست گروههای تروریستی می داند، در حالی که مطلقا ربطی به آن نداشته و هم چنان که دولت عراق مجدداً نیز تأکید کرده است، بودن یا نبودن مجاهدین در لیست گروههای تروریستی تعیین کننده مواضع آن نسبت به این گروه نیست.

- اغراق ده هزار برابری در آمار هواداران این گروه در داخل کشور(ظاهراً رهبری گروه تروریستی مجاهدین به شدت ذوق زده شده است و فکر دروغهایی را که تحویل رسانه ها می‌دهد، نمی کند.

- به زندان فرستادن دانشجویان، روشنفکران و آکادمیسین ها و واریز کردن آن به جیب مجاهدین.

اما دروغ تاریخی و بسیار بزرگ بقایای رجوی که از آن به عنوان بزرگترین پیروزی و دستآورد برای خود یاد می کنند ودر حقیقت یک وارونه نمایی ناشیانه است، مربوط به منشأ قرار گرفتن نام مجاهدین در فهرست گروههای تروریستی می باشد.

بقایای رجوی می کوشند با شعبده بازی اصل وعلت آن که به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می شوند که همانا اقدامات جنایتکارانه آن در کشتن دهها هزار ایرانی است را به فراموشی بسپارند و خارج شدن از لیست را نیز دال بر پاک بودن پرونده شان بگیرند.

چنین اظهارات وقیحانه ای البته فقط از دار و دسته شیاد رجوی برمی آید.

در اینجاست که باید سوگند سپاری‌ها و تعهدات بقایای رجوی در دادگاههای اروپا و آمریکا برای دست برداشتن از خشونت و رفتار غیرانسانی و ادعای ذلیلانه مریم رجوی در باره این که آخرین اقدام تروریستی آنان مربوط به قرن قبل بوده را یادآور شد، با تضمین این واقعیت که خارج شدن از لیست گروههای تروریستی هیچگاه به وجه و اعتبار آنان نخواهد افزود و همچنان و تا زمانی که دست از ایدئولوژی ضدانسانی خود برنداشته اند به عنوان تروریستهای خطرناک شناخته خواهند شد.

هرچند که رفتار بقایای رجوی برای بهره برداری از این شرایط چنان ناشیانه است که خبرنگار نیز صرف نظر از کلیه ابعاد این امر و به ویژه وضعیت فلاکت بار این گروه در عراق و تخلیه اردوگاهشان فقط به تلاش آنان برای اعتبار بخشی به خود اشاره دارد.


کد مطلب: 6145

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/6145/اظهاراتی-فقط-بقایای-رجوی-برمی-آید

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com