کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور ايران خودرو در نمايشگاه اتومكانيكاي استانبول

17 فروردين 1397 ساعت 16:16

گروه صنعتي ايران خودرو با هدف افزايش صادرات قطعه، توسعه بازار، دسترسي به مشتريان جديد و افزايش سبد توليد قطعه طبق سفارش‌های مشتريان در نمايشگاه اتومكانيكای استانبول حضور مي يابد.


 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، با توجه به مزيت هاي صادرات قطعه، به منظور بهره برداري از ظرفيت هاي موجود قطعه سازي در گروه صنعتي ايران خودرو و در راستای حضور در شبکه تامین خودروسازان و قطعه سازان جهانی، اين خودروساز در نمايشگاه اتومكانيكا در شهر استانبول تركيه حضور فعالي خواهد داشت.
 
برمبناي اين گزارش، درحال حاضر ايران خودرو،‌ قطعات مورد نياز مشتريان را به صورت OEM يا غيريدكي در بخش هاي قطعات ريخته گري، پرسي و ماشين كاري شده به بازارهاي هدف صادر مي كند.
 
حجم صادرات قطعه توسط ايران خودرو در سال 96 نسبت به سال 95 افزايش چشم‌گيري داشته و نزديك به دوبرابر شده است.
 
بازارهای هدف صادراتي قطعات توليدي گروه صنعتي ايران خودرو، تركيه و برخي از كشورهاي اروپايي از جمله فرانسه،‌ ايتاليا و اسپانياست. ايران خودرو توانسته با توليد قطعات با كيفيت و استاندارد جهاني سهم مناسبي از بازار قطعات خودروسازان معتبر جهاني را كسب كند.
 
گفتني است، نمايشگاه اتومكانيكا از نمايشگاه هاي معتبر بين المللي است كه هر ساله در شهرهاي مهم صنعتي در جهان برگزار مي شود و در آن خودروسازان و قطعه سازان از سراسر جهان دستاوردها و توانمندي هاي خود را به نمايش مي گذارند. این نمایشگاه از 16 تا 19 فروردين ماه در استانبول برگزار می شود.


کد مطلب: 36684

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36684/حضور-ايران-خودرو-نمايشگاه-اتومكانيكاي-استانبول

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com