کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

Galaxy Grand ۲ با بدنه چرمی از راه می‌رسد

4 آذر 1392 ساعت 17:01

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را با نام Galaxy Grand ۲ معرفی کرد که نسبت به مدل قبلی قابلیت‌های آن بسیار ارتقا یافته است.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، این گوشی هوشمند طراحی جدیدی را شامل می‌شود که از این نظر می‌توان آن را شبیه Galaxy Note ۳ دانست. همچنین برای بخش پشتی بدنه این محصول یک قاب چرمی در نظر گرفته شده است که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند.



این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند که گفته می‌شود مدل قبلی آن تصاویر را با کیفیت WVGA نمایش می‌داد.



گوشی هوشمند Galaxy Grand ۲ شامل پردازنده چهار هسته‌ای می‌شود که هر هسته پردازشگر با توان ۱.۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و همچنین، برای آن رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و سیستم پشتیبانی از کارت حافظه microSD در نظر گرفته شده است.



باتری این گوشی از نوع ۲۶۰۰ mAh است و به همین خاطر نگرانی کاربران برای نگه داشتن انرژی در دوره زمانی طولانی را برطرف می‌کند.



اندازه بزرگتر نمایشگر به این معنی خواهد بود که گوشی جدید نسبت به مدل قبلی قد بلندتری دارد و در عین حال برای آن قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت و دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.



این گوشی هوشمند شامل نسخه ۴.۳ سیستم‌عامل اندروید می‌شود و در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی به دست کاربران میرسد.


کد مطلب: 27648

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27648/galaxy-grand-۲-بدنه-چرمی-راه-می-رسد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com