کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار تاج با اینفانتینو برد برد می‌شود؟

17 بهمن 1396 ساعت 13:18

رئیس فدراسیون فوتبال برای دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال راهی سوئیس شد.


به گزارش حدیدنیوز، «مهدی تاج» صبح امروز برای دیدار اینفانتینو رئیس جهانی فوتبال راهی سوئیس شد. البته تاج امروز به سوئیس نرسیده اما قرار است فردا نشستی با رئیس فیفا داشته باشد. 
 
در جلسه‌ای که مهدی تاج با اینفانتینیو خواهد داشت محورهای مختلفی مورد بحث قرار خواهد گرفت که از جمله این صحبت‌ها مناقشه ایران و عربستان و همچنین سفر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به تهران است. 
 
در چند روز گذشته مهدی تاج و سایر مسئولان فدراسیون بابت میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های عربستانی جلسات مختلفی داشتند تا در نهایت فدراسیون فوتبال یک تصمیم اساسی بابت این مسئله اتخاذ کنند. 
 
اینطور که گزارش شده AFC با لابی و نفوذ عربستانی‌ها و بدون اینکه باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی درخواستی مبنی بر میزبانی در عمان داشته باشد این کشور را به عنوان میزبان تیم‌های ایرانی مقابل سعودی‌ها اعلام کرده است. البته دو باشگاه ایرانی نسبت به این تصمیم موضع شدیدی گرفتند و فدراسیون فوتبال نیز به صورت رسمی اعتراض خود را نسبت به این تصمیم اعلام کرد. 
 
تاج با 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا جلسه و هم‌اندیشی ها نهایی را انجام داد و حتی گفته می‌شود در این جلسه مهدی تاج به 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که اگر تصمیم به کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود چه پیامدهایی برای فوتبال ایران خواهد داشت. البته سفر امروز رئیس فدراسیون فوتبال به سوئیس شاید نویدبخش شرایط بهتری از روابط فوتبالی ایران و عربستان باشد.
منبع: فارس


کد مطلب: 36511

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36511/دیدار-تاج-اینفانتینو-برد-می-شود

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com