کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوری: استقلال به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

20 دی 1396 ساعت 11:05

پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان شخصیت پیروزی پیدا کرده‌اند و در فرمی قرار دارند که به هیچ تیمی باج نمی‌دهند. بازیکنان ما این ادعا را در تبریز ثابت کردند.


به گزارش حدیدنیوز، محمد نوری اظهار داشت: استقلال در تبریز بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام داد و بارها تا یک قدمی باز کردن دروازه تیم تراکتورسازی هم رفت که با بدشانسی موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشد. البته تراکتورسازی هم در این بازی موقعیت‌هایی داشت و حتی یکبار هم توپ را به تیرک دروازه استقلال زدند. اما باتوجه به جوی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز حاکم بود و بعد از آن همه تنشی که برای استقلال ایجاد کردند و هواداران این تیم را هم به ورزشگاه راه ندادند، آبی پوشان بازی بسیار خوب و قابل قبولی ارائه دادند.
 
عضو کمیته فنی بیان داشت: قطعا بازی با سایپا بازی ساده‌ای نیست اما این بازی نمی‌تواند به سختی دیدار با تراکتورسازی باشد. آبی پوشان می‌توانند این بازی را به سود خاتمه دهند و موقعیت شان را در بالای جدول مستحکم تر کنند.
 
وی در خصوص غیبت جباروف در این بازی بیان داشت: این هافبک باتجربه و ازبک ما در بهترین فرم خود قرار دارد و واقعا بود و نبود او روی روند تیمی ما تاثیر دارد. با این وجود استقلال مهره‌های خوب و تاثیرگذاری دارد که می‌توانند در چنین مواقعی جای خالی جباروف را هم پر کنند. 
 
پیشکسوت آبی پوشان در ادامه افزود: تیم استقلال شخصیت خوبی پیدا کرده است. این تیم به راحتی به حریفانش باج نمی‌دهد. این موضوع در تبریز ثابت شد. در روزی که به اعتقاد من سخت ترین بازی نیم فصل دوم را پیش رو داشتیم بازی خوبی کردیم و حتی بهتر از تیم حریف در میدان حاضر شدیم.
 
نوری در خصوص عملکرد سید حسین حسینی تصریح کرد: حسینی را خوب می شناسم. پسر بی حاشیه و کم حرفی است و همه تمرکزش روی بازی و تمرین  است. او در همه این ایام به تنها چیزی که فکر نمی‌کرد رکورد شکنی بود. یقین دارم اگر به رکورد شکنی فکر می کرد نمی‌توانست به این رکورد جالب دست پیدا کند. من امیدوارم که وی این روند را ادامه دهد. 
منبع: مهر


کد مطلب: 36421

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36421/نوری-استقلال-هیچ-تیمی-باج-نمی-دهد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com