کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جواد نکونام به نساجی بازگشت!

15 دی 1397 ساعت 16:20

جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر هم به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران به فعالیت ادامه خواهد داد.


   به گزارش حدیدنیوز، فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، در این باره گفت: طی ۱۰ روز گذشته جلسات بسیار زیادی برای انتخاب سرمربی تیم نساجی مازندران داشتیم و روی گزینه‌های زیادی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
 
وی افزود: با توجه به اینکه برخی از گزینه‌های مدنظر ما در تیم‌های دیگر مشغول فعالیت بودند و به‌لحاظ عرفی و قانونی نمی‌خواستیم عمل خلافی مرتکب شده و با آنها به مذاکره بپردازیم به سراغ برخی گزینه‌های بدون تیم رفتیم اما با کمال احترام به همه این عزیزان متوجه شدیم نمی‌توانند خواسته‌های ما را برآورده سازند.
 
 
 
صنیعی‌فر ادامه داد: طی روزهای آخر هفته گذشته و با توجه به جمیع جهات جلساتی با جواد نکونام، سرمربی نیم فصل اول تیم، برگزار شد و هم مالکان و اعضای هیات مدیره و هم ایشان نقطه نظرات خود را بیان کردند و پس از چند جلسه به نکات مشترکی دست یافتیم و طرفین تعهدات لازم برای ادامه همکاری را به یکدیگر دادند و قرار شد از فردا آقای نکونام یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران فعالیت خود را از سر بگیرد.
 
مالک باشگاه نساجی مازندران درخصوص مدیرعامل باشگاه گفت: ان‌شاءالله تا چند روز آینده هیات مدیره باشگاه درخصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه هم تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.
منبع: فارس


کد مطلب: 37015

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/report/37015/جواد-نکونام-نساجی-بازگشت

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com