کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازتاب حرکت زیبای تیموریان در سایت یاهو

30 شهريور 1392 ساعت 14:57

یک سایت اینترنتی در گزارشی از شوت سهمگین آندو تیموریان به بوریرام تعریف کرد و آن را نتیجه حرکت ورزشی قبل از گلزنی دانست.


به گزارش حدیدنیوز، رسانه‌های خبری جهان در جدال چهارشنبه گذشته استقلال در خانه بوریرام یونایتد تایلند نه فقط به گلی که بازیکن ملی ملی‌پوش با شوتی محکم و زیبا زد، توجه کردند، بلکه حرکت زیبا و انسانه وی را در حفظ محیط زیست و جانوران نیز مورد توجه قرار دادند.



وی قبل از گلزنی به تیم تایلندی، یک پروانه (سنجاقک) را که روی چمن ورزشگاه بود را با دقت تمام برداشت و به بیرون از زمین برد؛ حرکتی که از دید دوربین‌های عکاسان همین طور توجه رسانه‌های بین‌المللی دور نماند.



به گزارش فارس، سایت یاهو در همین مورد گزارشی منتشر کرد و نوشت تیموریان یکی از بازیکنان پرسابقه در لیگ برتر انگلیس به خاطر حضور در تیم‌های بولتون، ‌فولام و بارنزلی است. اما در هفته‌ای که گذشت او یکی از لحظات خارق‌العاده زندگی ورزشی‌اش را در خلال بازی استقلال با بوریرام در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. زمانی که بازی وارد لحظات مرگباری شد، استقلال توانست عقب‌ماندگی‌اش را با کسب برتری ۲ بر یک جبران کند. اما  قبل از آنکه گل دوم تیمش را بزند، این بازیکن با تجربه ایستاد، خم شد و یک پروانه (سنجاقک) را که روی چمن ورزشگاه نشسته بود،‌با دقت تمام برداشت و به سمت خارج از میدان برد و آن را پرواز داد. در ادامه بازی او نتیجه عمل زیبای‌اش را دید. زیرا توپ در میانه میدان به او به عنوان هافبک دفاعی رسید که با شوتی سهمگین از فاصله ۳۵ یاردی دروازه بوریرام را گشود.



این سایت در ادامه گزارش خود از شوت سهمگین تیموریان به عنوان غرش یک صاعقه یاد کرد. شوت مهلکی که در کنج بالای دروازه بوریرام فرود آمد.ضربه‌ای که غیرقابل مقایسه با تمام ضرباتی که او در مدت ۱۱ سال حضور حرفه‌ای‌اش  زد اما نتیجه حرکت ورزشی وی بود.


کد مطلب: 25847

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/25847/بازتاب-حرکت-زیبای-تیموریان-یاهو

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com