کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضایت گندمکاران از خوش حسابی دولت

24 ارديبهشت 1394 ساعت 13:11

مدیرعامل مجمع کشاورزان خبره، خوش حسابی دولت در خرید تضمینی گندم و پرداخت به موقع پول گندمکاران توسط بانک کشاورزی را رضایت بخش عنوان کرد.


علی خان محمدی از رضایت گندمکاران در خرید تضمینی این محصول در استان های کشور خبر داد و افزود: بانک کشاورزی در خرید تضمینی گندم تاکنون خوب عمل کرده و ظرف مدت دو روز پول خرید گندم را به کشاورزان پرداخت کرده است.

وی ضمن تقدیر از این اقدام دولت یازدهم، اظهار داشت: اگر حمایت ها در اعلام به موقع قیمت و خرید تضمینی محصولات از سوی دولت ادامه پیدا کند، کشاورزان با دلگرمی و امید بیشتری تولید خواهند کرد.

خان محمدی ابراز امیدواری کرد که خوش حسابی دولت در خرید تضمینی گندم و پرداخت به موقع پول گندمکاران در تمام استان های گندم خیز کشور ادامه یابد و دولت منابع اصلی برای پرداخت به موقع پول به گندمکاران را در اختیار بانک کشاورزی قرار دهد.

وی گفت: تمام استان های گندم خیز کشور برای خرید تضمینی این محصول اعلام آمادگی کرده اند و کارشناسان آموزش های لازم را برای خرید در استان ها دیده اند.

به گفته وی، میزان گندم خریداری شده از کشاورزان تاکنون حدود یک میلیون تن به ارزش ۱۱ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال بوده است.

به گزارش ایرنا، سال گذشته حدود ۱۳ میلیون تن گندم در کشور تولید شد که حدود ۷ میلیون تن آن توسط دولت از کشاورزان خریداری شد.


کد مطلب: 32858

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/32858/رضایت-گندمکاران-خوش-حسابی-دولت

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com