کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صعود ۲ فرنگی کار ایران به یک‌هشتم نهایی

31 شهريور 1392 ساعت 16:30

فرنگی‌کاران اوزان ۶۶ و ۱۲۰ کیلوگرم کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند.


به گزارش حدیدنیوز، در روز پایانی از چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یک‌شنبه) در سالن پاپ لازلو بوداپست مجارستان آغاز ‌شده، امیر علی‌اکبری در دور اول وزن ۱۲۰ کیلوگرم موفق شد الکساندر چرنتسکی از اوکراین را در ۸۳ ثانیه با ضربه فنی شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.



علی اکبری در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف یوهان مگنوس ائورن، نفر سوم المپیک لندن از سوئد برود. در گروه او رضا کایالپ نفر سوم المپیک لندن و قهرمان اروپا حضور دارد.



در گروه علی اکبری چوگوشویلی از گرجستان، رضا کایالپ از ترکیه و نمایندگان روسیه و ارمنستان حضور دارند و احتمال رویارویی دوباره اکبری و کایالپ در دیدار نیمه نهایی وجود دارد. نکته جالب غیبت لوپز قهرمان المپیک از کوبا در رقابت‌ها است.



به گزارش مشرق، افشین بیابانگرد هم در مرحله دوم وزن ۶۶ کیلوگرم، با نتیجه‌ ۴ بر یک مارک مادسن از دانمارک را شکست داد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.



تاکنون طالب نعمت پور در وزن ۸۴ کیلوگرم توانسته تیم ایران را صاحب مدال طلا کند. محمد نوربخش در ۶۰ کیلوگرم دوازدهم شد و مهدی علیاری نیز به مقام پنجم رسیدند. در روز نخست این مسابقات و در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز محمد فقیری نوزدهم شد.



تا پایان روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم کشتی فرنگی کشورمان با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و روس‌ها با ۲۵ و مجارستان با ۲۴ امتیاز اول و دوم هستند.


کد مطلب: 25928

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/25928/صعود-۲-فرنگی-کار-ایران-یک-هشتم-نهایی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com