کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور قائم مقام ارشد ایران خودرو

نمایشگاه مجازی محصولات ایران خودرو راه اندازی شد

27 خرداد 1394 ساعت 1:37

نمایشگاه مجازی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم گشایش سالن گروه صنعتی ایران خودرو با حضور قائم مقام ارشدگروه صنعتی ایران خودرو راه اندازی شد.


این نمایشگاه با هدف توسعه  تعامل با جامعه و ایفای مسوولیت اجتماعی در پایگاه اینترنتی به نشانیwww.ikcopress.ir راه اندازی شده است.

در فاز نخست این نمایشگاه مجازی برندهای ملی ایران خودرو شامل دنا، رانا، سورن جدید، سمند ال ایکس و سمند اس ای با امکان چرخش ۳۶۰ درجه در دسترس کاربران قرار می گیرد. کاربران با استفاده از  این فناوری ضمن  بازدید محصول از زوایای مختلف از جمله پانورامای داخلی می توانن رنگ خودرو را نیز انتخاب کنند.

این فناوری ها جزو آخرین فناورهای اطلاعاتی است که خودرو سازان بزرگ جهان هم برای اطلاع رسانی و توسعه ارتباط با جامعه از آن استفاده می کندد.

همچنين در اين نمايشگاه نرم افزارهاي واقعيت افزوده، واقعيت مجازي و تعاملي را براي نخستين بار معرفي شد. 

واقعيت افزوده كه در موبايل اپليكيشن ايران خودرو اجرا مي شود، سه بعدي شدن خودرو را ممكن مي سازد.

در نمايشگاه خودرو  شيراز، غرفه خاصي در سالن ايران خودرو براي نرم افزارهاي تعاملي اختصاص يافته و در آن، عينك هاي واقعيت مجازي دراختيار بازديد كنندگان قرار مي گيرد. اين عينك ها دو محصول دنا و سورن جديد را به كاربر نشان مي دهد و در يك تور مجازي او را به بازديد ايران خودرو مي برد. 

در نرم افزار واقعيت افزوده، سطحي به پهناي دومتر در دومتر در نظر گرفته شده كه با استفاده از دوربين تبلت، دنا روي صفحه قرار مي گيرد و كاربر مي تواند آن را هدايت كند.

همچنين در واقعيت مجازي، سطح بزرگي به سكوي مخصوص خودرو اختصاص دارد كه كاربر مي تواند با دوربين تبلت، يك خودوري مجازي را از زواياي مختلف ببيند و آن را رنگ كند.

آخرين مورد از اقدامات جديد گروه صنعتي ايران خودرو در بهره گيري از فضاي مجازي براي توسعه تعامل با مشتريان، اين است كه با استفاده از دو تبلت كه دوربين هاي آن ها به سمت خودروي واقعي موجود در نمايشگاه تنظيم شده، بالن هاي خاص حاوي مشخصات خودرو به صورت واقعيت افزوده در دسترس كاربران قرار مي گيرد.


کد مطلب: 33019

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/33019/نمایشگاه-مجازی-محصولات-ایران-خودرو-راه-اندازی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com