کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره منابع طبیعی اندیمشک؛

آتش‌سوزی دوباره جنگل‌های بلوط صحت ندارد

9 تير 1396 ساعت 23:31

رئیس اداره منابع طبیعی اندیمشک خبر آتش‌سوزی دوباره در جنگل‌های بلوط این شهرستان را تکذیب کرد.


به گزارش حدید نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی جواهری، رئیس اداره منابع طبیعی اندیمشک با اشاره به حضور نیروهای منابع طبیعی و انجام گشت در مناطق بخش الوار گرمسیری گفت: تصاویر و اخبار منتشر شده در ارتباط با آتش‌سوزی مجدد جنگل‌های بلوط اندیمشک صحت نداشته و کذب محض است.
 
 
 
وی بیان داشت: آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط در بخش الوار گرمسیری اندیمشک مهار و اطفا حریق انجام شده است.
 
 
 
جواهری خاطرنشان کرد: به دلیل گرمای هوا و اجتناب از شروع مجدد آتش در جنگل‌های بخش الوار گرمسیری نیروهای منابع طبیعی در 2 تیم از صبح به گشت و رصد مناطق پرداخته‌ و هیچگونه موردی از شعله‌های حریق در منطقه رویت و گزارش نشده است.
 
 
 
رئیس منابع طبیعی اندیمشک با اشاره به حضور 2 تیم از نیروهای منابع طبیعی که از عصر مجدد به رصد منطقه چاوونی، منگره، اتوبان اندیمشک خرم آباد، انارکی و سیاه کوه پرداخته با استفاده از دوربین چشمی هیچ گونه شعله حریقی مشاهده نکرده و گزارشی نیز از اهالی منطقه دریافت نشده است.
 
 
 
وی با اشاره به حضور عشایر در مناطق مختلف بخش الوار گرمسری از برقرای ارتباط تلفنی با عشایر برای اطلاع از منطقه اذعان داشت: در 5 روستای منطقه افرادی با اداره منابع طبیعی در ارتباط هستند نیز در ارتباط با ادعای مجدد آتش‌سوزی تماس گرفته شده برای اطمینان که خوشبختانه در این مناطق نیز شعله حریق مشاهده نگردیده است.
 
 
 
محمدعلی جواهری با اشاره به همکاری یک گروه مردم نهاد در انجام گشت تصریح کرد: دو تیم 3 نفره از اداره منابع طبیعی و با احتساب نیروهای گروه مردم نهاد در مجوع حدود 20 نفر در منطقه از عصر در حال گشت و رصد مناطق هستند.


کد مطلب: 35792

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/35792/آتش-سوزی-دوباره-جنگل-های-بلوط-صحت-ندارد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com