کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور ايران خودرو ديزل در نمايشگاه حمل‌ و نقل عمومی و خدمات شهری

12 دی 1396 ساعت 23:12

شرکت ایران‌خودرو دیزل با جدیدترین محصولات خود در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری شرکت کرده که برخی از این محصولات حاصل همکاری مجدد این شرکت با شرکای قدیمی خود مانند مرسدس بنز و هیوندای است.


 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومی ایران خودرو دیزل، از جمله محصولات جدید حاضر در این نمایشگاه می‌توان به محصولات شرکت مرسدس بنز شامل  کامیون‌های کشنده اکتروس 1844 و اکتروس 3344S، کامیون باری اکتروس 2536L، کامیون کمپرسی اکتروس 3341K و کامیونت‌های مدلHD65  و HD78 شرکت هیوندای با کاربری یخچال، کامیون کشنده شاکمن با گیربکس اتوماتیک و همچنین محصول پیکاپ دیزلی با تجهیزات آفرود و پیکاپ بنزینی، اشاره کرد.
 
كامیون کشنده فوتون، اتوبوس جدید بین‌شهری، دو مدل اتوبوس‌ شهری 12 متری به همراه محصولاتی همچون ون وانا و ون وانا با کاربری آمبولانس سایر محصولاتی هستند که در غرفه شرکت ایران خودرو دیزل به جشم می‌خورند.
 
کشنده اکتروس 1844 مرسدس بنز و اتوبوس جدید بین‌شهری (که در شرکت ایران خودرو دیزل طراحی و تولید شده است) از محصولاتی هستند که در دومين دوره نمایشگاه‌ خودرو تهران مورد ‌توجه خاص مشتریان و خریداران محصولات تجاری قرارگرفته بودند و در این نمایشگاه نیز پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شوند.
 
پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از سوم تا ششم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقمندان به محصولات این حوزه خواهد بود.


کد مطلب: 36411

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36411/حضور-ايران-خودرو-ديزل-نمايشگاه-حمل-نقل-عمومی-خدمات-شهری

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com