کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستمزد گلزار در سریال «دل» ماهیانه بیشتر از یک میلیارد تومان است؟

29 آبان 1397 ساعت 10:51

سریال «دل» با نهایی شدن صحبت‌ها با محمدرضا گلزار وارد فاز جدی تولید شده است. شنیده می‌شود محمدرضا گلزار برای هر ماه بیش از یک میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.


به گزارش حدیدنیوز سایت هفت راه (a_haftrah @) به سردبیری امیر ابیلی ، طراح و سردبیر برنامه هنری کیوسک که شنبه‌شب‌ها از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در کانال تلگرامی خود نوشت:

چهارمین همکاری منوچهرهادی و محمدرضا گلزار با دستمزد یک میلیاردی در ماه.  آیا شهاب حسینی و محمدرضا گلزار همبازی خواهند شد؟


  در ادامه این گزارش آمده است:

سریال «دل» که پس از پایان عاشقانه خبرهایی مبنی بر تولید آن منتشر شده بود در هفته‌های گذشته با نهایی شدن صحبت‌ها با محمدرضا گلزار وارد فاز جدی تولید شده است. شنیده می‌شود محمدرضا گلزار برای هر ماه بیش از یک میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. همچنین یکتا ناصر و ساره بیات نیز دیگر همبازی‌های او خواهند بود. همچنین گفته می‌شود گروه تولید در تلاشند تا شهاب حسینی را نیز برای حضور در این سریال مجاب کنند.

پس از افشای دستمزد شبی ۳۰ میلیون تومانی مهناز افشار برای بازی در نمایش "الیور توئیست"، حالا خبر دستمزد میلیاردی یک سلبریتی دیگر منتشر شده است. باید منتظر تایید و تکذیب‌های پس از آن ماند و این سوال را مطرح کرد که کدام پول چنین پروژه‌های پرخرج و بدون بازدهی را کدام جریانات و افراد تامین می‌کنند؟


کد مطلب: 36943

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36943/دستمزد-گلزار-سریال-دل-ماهیانه-بیشتر-یک-میلیارد-تومان

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com