کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار چهارماه نخست سال نشان مي دهد؛

افزايش ۲.۶برابري توليد در ايران خودرو

20 مرداد 1393 ساعت 15:07

مقايسه آمار توليد ايران خودرو در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حكايت از رشد حدود۲.۶ برابري - ۱۶۰ درصدي - تيراژ توليد دارد.


به گزارش حدیدنیوز، با اجرايي شدن برنامه هاي جديد گروه صنعتي ايران خودرو، تيراژ توليد محصولات اين شركت در تيرماه امسال به ۵۳ هزار و ۷۷ دستگاه انواع خودروي سواري رسيد كه اين عدد نشان دهنده رشد ۱۲۵درصدي توليد نسبت به تيرماه سال گذشته است. توليد ايران خودرو در تيرماه سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۷۱ دستگاه خودرو بوده است.

برپايه اين گزارش، فراواني تجمعي توليد در ايران خودرو در چهارماه نخست امسال ۱۷۳ هزار و ۸۹ دستگاه خودرو است كه مقايسه با فراواني تجمعي در بازه زماني مشابه در سال گذشته افزايش حدود ۱۶۰ درصدي، يعني ۲.۶برابري را به ثبت مي رساند. فراواني تجمعي توليد در چهار ماه نخست سال گذشته ۶۶ هزار و ۷۷۵ دستگاه خودرو بوده است.

لازم به ذكر است با تمهيدات انجام شده در زنجيره تامين، ايران خودرو از ابتداي سال ۹۳ ديگر هيچ خودروي ناقص و بدون كسري توليد نمي كند.

اين گزارش مي افزايد، برقراري و تثبيت شرايط مطلوب در تامين قطعات و توليد ايران خودرو و تجاري سازي روزانه بيش از دوهزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو با برنامه ريزي دقيق و با تكيه بر منابع داخلي بوده است.


کد مطلب: 30868

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/30868/افزايش-۲-۶برابري-توليد-ايران-خودرو

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com