کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر کتب سوم ابتدایی و اول راهنمایی

10 دی 1391 ساعت 15:56

کتا‌ب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی در سال تحصیلی آینده تغییر خواهد کرد


به گزارش حدید نیوز به نقل از فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: کتا‌ب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی در سال تحصیلی آینده تغییر خواهد کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با یک‌هزار فرهنگی شهرستان‌های گرمسار، آرادان و ایوانکی که در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار برگزار شد، با بیان اینکه بهترین انسان‌های کشور در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند، اظهار داشت: تمام گفتمان‌های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کتا‌ب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی در سال تحصیلی آینده تغییر خواهد کرد، افزود: از ۳۲ هزار مدرسه کشور که طی دو سال گذشته هوشمندسازی در آنها آغاز شده است، ۶ هزار مدرسه در سال جاری هوشمند شده‌اند.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه گفتمان و مطالبه امروز آموزش و پرورش به هوشمندسازی مدارس تبدیل شده است، افزود: هوشمندسازی مدارس جهش علمی آموزش‌ها را نوید می‌دهد؛ ضمن اینکه روش‌های تدریس با هوشمندسازی مدارس تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال در کشور ۱۱ هزار نقل و انتقال استانی برای فرهنگیان انجام شد، تصریح کرد: مدارس کشور باید به قطب‌های علمی تبدیل شوند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: طی ۳۳ سال گذشته، ۲۵۹ مدرسه استعدادهای درخشان در کشور فعال بود که فقط در ۳ سال اخیر این مدارس به ۵۰۴ مدرسه افزایش یافته است.


کد مطلب: 13326

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/13326/تغییر-کتب-سوم-ابتدایی-اول-راهنمایی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com