کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري تور تعالی پروژه استقرار نظام موفقیت پایدار در ایساکو

2 آبان 1396 ساعت 16:08

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با سابقه هشت ساله کسب مقام اول در حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی کشور، تجربیات خود را در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار داد.


 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ارتباطات ایساکو، اين شركت که افق سال 1400 خود را بر مبنای دستیابی به هدف ارائه خدمات پیشرو، نوآورانه و هوشمندانه و تضمین آرامش خاطر مشتریان قرار داده است، در پانزدهمین سال برگزاری تورهای تعالی سازمانی، به عنوان برترین شرکت در ارائه خدمات پس از فروش خودرویی، میزبان مدیران و کارشناسان متقاضی شرکت کننده در این تور بود.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی در راستای انتقال دانش سازمان‌هایی که در ارائه محصولات و خدمات خود توانسته‌اند از این سازمان رتبه کسب کنند؛ اقدام به برگزاری تورهای تعالی برای سازمان‌های متقاضی نموده تا از طریق این تورها دانش و تجارب سازمان‌های برتر به سایر سازمان‌ها منتقل شود.
 
 
 
بنابراین گزارش کارشناسان سازمان‌های متقاضی جایزه ملی تعالی سازمانی، با برنامه‌ریزی دبیرخانه جایزه ملی تعالی و همکاری سازمان مدیریت صنعتی، در راستای رشد و سرآمدی بخش‌های مختلف کشور، روز چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری با حضور در شرکت ایساکو، از نزدیک با نحوه اجرا، تجارب، مستندات و مراحل اجرایی «پروژه استقرار نظام موفقیت پایدار»، به عنوان یکی از شرکت های سرآمد کشور در این حوزه آشنا شدند.
 
 
 
آشنایی با شرکت ایساکو و بازدید از واحدهای زیرمجموعه، تبیین مزایای پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی، ارائه نقشه فرایندی و شرح مختصری از چگونگی اجرا، ارائه مدل‌ها و تجارب موفق در حوزه تعالی سازمانی و آشنایی با مراحل شکل‌گیری موفقیت‌ها از سرفصل‌های این نشست بود.
 


کد مطلب: 36295

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36295/برگزاري-تور-تعالی-پروژه-استقرار-نظام-موفقیت-پایدار-ایساکو

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com