کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بر اساس نتایج ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش؛

دفتر منطقه ای آذربایجان، رتبه نخست مشتری مداری را كسب كرد

21 مهر 1397 ساعت 14:46

دفتر منطقه اي آذربایجان واقع در تبریز در سه ماهه اول سال جاری ، در جایگاه نخست رضایت مشتریان و مشتری مداری دفاتر منطقه ای ایران خودرو قرار گرفت.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس، محمد حسین صنوبری مدیر دفتر منطقه ای ايساكو در تبريز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از اجرای طرح موفق سفارش سازی تجارب مشتریان ایران خودرو، نقاط قابل بهبود و مهمی را در حوزه هاي كيفيت، فروش و خدمات پس از فروش برای این دفتر به همراه داشت.
 
مدیر دفتر منطقه ای آذربایجان اظهار داشت: حفظ سهم بازار ايران خودرو در مناطق تحت پوشش يكي از فعاليت هاي اصلي اين دفتر است و با توجه به استقبال خوب مردم از محصولات ايران خودرو، برنامه هاي مدوني براي اجراي طرح هاي جديد در جهت افزايش رضايت مندي مشتري در دستور كار قرار خواهد گرفت.  
 
صنوبری افزود: دفتر منطقه ای آذربایجان در تبریز،  74 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو را در سایر شهرهای استان تحت پوشش خود دارد که ازاین تعداد 12 نمایندگی در شهر ارومیه واقع شده است.
 
وي در زمینه برنامه‌های دفتر منطقه‌ای آذربایجان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما افزایش سهم بازار ایساکو در بازار قطعات یدکی است و برای این منظور برنامه‌های مختلفی داریم.
 
به گفته صنوبري، حمایت از برند ایساکو به‌طور پیوسته در دستور کار نمایندگی منطقه آذربایجان است. ما نیز برای حفظ و حمایت از برند ایساکو به‌طور پیوسته بازار و فروشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم تا اگر قطعه تقلبی وجود داشت بتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم.
 
وی با اشاره به ساير فعاليت هاي خود در زمينه مشتري مداري اظهار داشت: دفتر منطقه اي آذربایجان رسيدگي به نيازهاي مشتريان را از محورهاي اصلي فعاليت هاي خود قرار داده است و این دفتر منطقه ای همواره جزء دفاتر برتر رضایت مندی مشتریان در کل کشور است.


کد مطلب: 36907

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36907/دفتر-منطقه-آذربایجان-رتبه-نخست-مشتری-مداری-كسب-كرد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com