کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"کی روش" تصمیم نهایی را می گیرد

ستاره‌های پیر از تيم ملی فوتبال كنار گذاشته مي‌شوند

23 شهريور 1391 ساعت 12:05

گویا مدیران فدراسيون هم مثل مردم از نتايج تيم ملي و نمايشي كه ستاره‌هاي گران‌قيمت فوتبال ما در چند بازی گذشته داشتند، راضي نيستند.


قرار است كارلوس كي‌روش كه شب گذشته به تهران رسيده، امروز در جلسه اي با مديران فدراسيون شركت كند.
 گویا مدیران فدراسيون هم مثل مردم از نتايج تيم ملي و نمايشي كه ستاره‌هاي گران‌قيمت فوتبال ما در چند بازی گذشته داشتند، راضي نيستند. البته قرار است در اين جلسه از کی روش حمايت كنند. شنيده مي‌شود مديران فدراسيون مي‌خواهند حمايت‌شان را از سرمربي تيم ملي بابت هر گونه تغيير در تركيب اصلي اعلام كنند و به او اطمينان بدهند كه در صورت كنار كذاشتن بعضي از بازيكنان، خطر بركناري او را تهديد نمي‌كند.
 گويا ميزان نارضايتي از ستاره‌ها آنقدر زياد است كه حتي مديران فدراسيون هم اعتقاد دارند تيم ملي بايد جوان‌تر شود. آنها به ۵ بازي آخر تيم ملي در برابر ازبكستان، قطر، اردن، تونس و لبنان استناد مي‌كنند و بازي ضعيف بازيكنان را دليلي براي شروع تغييرات در تركيب تيم ملي مي‌دانند. پيش از اين عزيزي خادم و آيت‌اللهي اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون در مصاحبه‌هايي جداگانه از بازي‌هاي تيم ملي انتقاد كرده بودند. اما حالا به نظر مي‌رسد تعداد منتقدين تيم ملي در فدراسيون بيش از اين دو نفر باشد. البته در آن سوي ماجرا بايد منتظر واكنش كارلوس كي‌روش هم بود. مشخص نيست او پيشنهاد مديران فدراسيون را نوعي دخالت در كارش تلقي مي‌كند يا آن را چراغ سبزي براي شروع يك رنسانس در تركيب تيم مي‌داند.


کد مطلب: 4504

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/4504/ستاره-های-پیر-تيم-ملی-فوتبال-كنار-گذاشته-مي-شوند

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com