کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو:

مراسم تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ايساكو برگزار شد

12 دی 1396 ساعت 23:11

مراسم تقدیر از نمايندگي هاي رتبه یک خدمات پس از فروش ايران خودرو با حضور قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در جزیره کیش برگزار شد.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، عباس ملکی طهرانی در جمع 58 نمایندگی برتر خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار كرد: شما نمایندگی های برتر نمونه بارزی از 800 نمایندگی هستید که به حقیقت اصول شراکت را به خوبی ادا کرده اید و ایران خودرو به اتکا زحمات و موفقیت شما آینده ای روشن برای سهامداران، مردم و قطعه سازان پیش بینی می کند.
 
 
وی با اشاره به اقدامات ایران خودرو در راستای کسب بالاترین شاخص رضایت مشتریان در ارزیابی سال 95 افزود: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف حفظ و ارتقا كيفيت، بهبود تامين قطعات و برقراری ارتباط موفق بین فروش و خدمات پس از فروش اقداماتی اساسی را برای تسهيل در ارايه خدمات به مشتريان  اجرا نموده است.
 
قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد: پیش از این شاهد مراجعه 92 درصد از محصولات با کارکرد کمتر از 10 هزار کیلومتر برای دریافت خدمات به شبکه بودیم اما با اجرای اقدامات اصلاحی اکنون این رقم به 30 درصد کاهش یافته است. همچنین خودروی متوقع (در انتظار قطعه) در نمایندگی ها به کمتر از 500 دستگاه رسیده و امیدواریم خودروهای متوقف نیز تا پایان سال به سه دستگاه در روز کاهش یابد.
 
لازم به ذکر است  ایساکو در سال 95 توانسته هشتمین مقام اولی را برای هشتمین سال متوالی کسب کند ويژگي خاص و برتر اين دوره ‌از ارزيابي ها، كسب بالاترين امتياز براي خدمات ارایه شده به تمامي محصولات ايران‌ خودرو بوده است. شرکت ایساکو از سه ماهه سوم سال 94 تا مهر ماه سال 96 توانسته امتیاز خود را در رضایت مشتریان به صورت صعودی افزایش دهد. به طوری که در این بازه زمانی به ترتیب امتیازهای خود را به ترتیب از 699  به 705، 711، 721، 731،  736 و 743 رسانده است.


کد مطلب: 36410

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36410/مراسم-تقدیر-نمایندگی-های-رتبه-یک-ايساكو-برگزار

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com