کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی از برخی مدارک علی دایی علیه قهرمانی

2 مهر 1392 ساعت 9:45

ممکن است پای خداداد عزیزی هم در پرونده ای که سرمربی پرسپولیس علیه داور مشهدی جمع کرده نیز باز شود.


به گزارش حدیدنیوز، جنجال دیدار روز جمعه سپاهان - پرسپولیس زمانی شدت گرفت که علی دایی به طور علنی علیه محسن قهرمانی داور مسابقه موضع گرفت و به طور واضح این داور را متهم به تبانی و اخذ رشوه کرد: «من شماره حساب رفقایت را نداشتم.» یا این که:‌ «از قبل می دانستم به سمت سپاهان غش کرده ای.»







پس از این صحبت های جنجالی دایی باز هم از داشتن مدارک علیه قهرمانی صحبت کرد. در همین راستا شب گذشته سرمربی پرسپولیس در برنامه ۹۰ در خصوص مدارکی که علیه قهرمانی دارد صحبت کرد.







دایی به ماجرای دیدار راه آهن و مس سه فصل قبل اشاره کرد که در آن فصل مس کرمان شانس حضور در جام باشگاه های آسیا را داشت و آخرین دیدار مس برابر راه آهن بود. زمانی که کاروان راه آهنی ها به فرودگاه می رسند، می بینند برخلاف اعلام قبلی که گفته شده بود محسن ترکی داور است، قهرمانی کارت بلیت پرواز به کرمان را گرفته. گویا ترکی به دلیل کسالت از قضاوت در این دیدار انصراف داده بود.







در آن دیدار در دقیقه ۹۲ گل سالم رضا نورمحمدی بازیکن راه آهن مردود اعلام می شود و بار دیگر غوغای داوری توسط قهرمانی به وجود می آید و او جمله تکراری ندیدم را در پایان بازی به بازیکنان راه آهن در فرودگاه عنوان می کند. یاوری و مظلومی مربیان آن زمان راه آهن و مس بودند. بیان این ماجرا از سوی دایی در برنامه ۹۰ شب گذشته یکی از مدارک شهریار علیه قهرمانی است.







در همین حال گفته می شود دایی مدارک دیگری هم علیه قهرمانی دارد. یکی از این مدارک برمی گردد به ماجرای مسئولیت قهرمانی در تورنمنت های یک شرکت بزرگ که هر ساله در مشهد برنامه ورزشی دارند. قهرمانی مسئول داوری رشته های ورزشی این بازی ها در مشهد است. این شرکت فصل گذشته در لیگ برتر تیم داشت و در یکی از بازی های این تیم (ن.ت) برابر فولاد خوزستان دو پنالتی گرفته شد که کارشناسان برنامه ۹۰ اعلام کردند آن صحنه ها پنالتی نبوده است.







همچنین گفته می شود قرار است یکی از فوتبالیست های قدیمی وارد این ماجرا شود و علیه قهرمانی شهادت دهد. اگر این فرد خداداد عزیزی بود زیاد تعجب نکنید.


کد مطلب: 26024

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/26024/رونمایی-برخی-مدارک-علی-دایی-علیه-قهرمانی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com