کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقایسه شخصیتی دختران ترامپ و رئیس جمهور پیشین آمریکا+ عکس

9 بهمن 1395 ساعت 16:25

روان شناسان با بررسی رنگ و نوع لباس دختران ترامپ، به تحلیل شخصیت آنها پرداختند.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شناخت رنگ ها، اطلاعات مثبت و منفی فراوانی از شخصیت افراد در اختیار شما می گذارد و به راحتی می توانید به زوایای پنهان شخصیتی آنان پی ببرید.

در جریان انتخابات آمریکا و انتصاب ترامپ، بسیاری از روان شناسان و محققان به شخصیت دختران ترامپ و مقایسه آنها با دختران اوباما پرداختند.

تفاوت دو دختر ترامپ از نظر شخصیتی+ تصاویر

"ایوانکا"، دختر دونالد ترامپ، نویسنده و مانکن سابق آمریکا است و با انتخاب لباسی با رنگ سفید روشن، نشان داد که از شخصیتی دانا، سیاستمدار و محتاط برخوردار است.

تفاوت دو دختر ترامپ از نظر شخصیتی+ تصاویر

"تیفانی" نام دختر دیگر ترامپ است و از رنگ و نوع لباسش می توان دریافت که وی فردی صریح و با جسارت است و بیش از "ایوانکا" به پدرش شبیه است.

تفاوت دو دختر ترامپ از نظر شخصیتی+ تصاویر

"مالیا" و "ساشا" دو دختر اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا هستند.
"مالیا" دختر بزرگ وی که هم اکنون 19 سال دارد و علیرغم محدودیت هایی که در خانه با آن روبرو است، اما همواره به دنبال دست یابی به آزادی بیشتر است. به گونه ای که چندی پیش اخبار و تصاویری از سیگار کشیدن و مصرف ماری جوانا توسط "مالیا" در فضای مجازی منتشر شد .
در حقیقت آزادی طلبی بیشتر وی به پدرش شبیه است؛ زیرا هر چند اوباما مدعی است مصرف مواد مخدر، اهانتی بزرگ به سایر شهروندان است، اما در دوران نوجوانی ماری جوانا وکوکائین مصرف می کرد و هم چنان سیگار می کشد.

تفاوت دو دختر ترامپ از نظر شخصیتی+ تصاویر///// ویژه جمعه

"ساشا" دختر کوچک اوباما است و 15 سال دارد.وی همانگونه که از نظر ظاهر بیشتر به مادرش شبیه است از نظر شخصیتی نیز بی شباهت به میشل نیست.
"ساشا" فردی مستقل و آینده نگر است و در تعطیلات تابستان به عنوان صندوق دار و گارسون در رستورانی در ماساچوست کار کرد.
این در حالیست که میشل اوباما، زمانی که در کاخ سفید سکونت داشت، مدیریت یک بیمارستان بزرگ و سازمان دهی مراسم اجتماعی، جشن های کاخ سفید و بررسی برخی از امور دولت را بر عهده داشت.

تفاوت دو دختر ترامپ از نظر شخصیتی+ تصاویر///// ویژه جمعه


کد مطلب: 34908

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/34908/مقایسه-شخصیتی-دختران-ترامپ-رئیس-جمهور-پیشین-آمریکا-عکس

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com