کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردهمائي نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش شركت ايران خودرو ديزل

22 مرداد 1397 ساعت 19:05

گردهمائي نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش شركت ايران خودرو ديزل با حضور مديران ارشد شركت ايران خودرو ديزل، شركت گواه در محل اين شركت برگزار شد.


  به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکو پرس در اين نشست یونسیان مدیر عامل ایران خودرو ديزل با بيان  این  كه شرکت با استفاده درست و بهينه از امکانات و توانایی‌های خود می‌تواند به جايگاه واقعي خود و شایستگی‌های قبل بيش از بيش دست پيدا كند، تاكيد كرد: با پذيرش کاستی‌های گذشته و برطرف كردن آنها بايد به دنبال راهكارهايي خاص و جديد براي برون‌رفت از بحران و رسيدن به كيفيت بالا در عملكرد خود باشيم.
 
مديرعامل ايران خودرو ديزل با اشاره به  اين موضوع كه آمار هر شركتي نشان‌دهنده عملكرد آن شركت است خاطرنشان كرد: دسترسي به اين راهكارها بايد با تعامل سازنده بين ايران خودرو ديزل و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش شركت حاصل شود و اعتقاد به اصل مشتري مداري بايد سرلوحه و شعار بنيادين اين تعامل باشد.
 
مهندس يونسيان با اشاره به توان بالاي شركت ایران خودرو ديزل براي توليدات باکیفیت، اراده و همدلي براي رسيدن به رويكرد مشتري مداري را براي نمايندگي‌هاي گواه لازم دانست
 
 مديرعامل ایران خودرو ديزل تاكيد كرد: در ميان محدودیت‌ها و تحریم‌ها همواره راه‌حل‌های زيادي كشف می‌شود، از نمايندگي‌هاي حاضر در اين گردهمايي درخواست كرد با به اشتراك گذاشتن تفكرات و تجربيات خودو واكاوي مشكلات موجود ، راهكارهاي كارشناسي براي برون رفت از آن ارائه دهند . 
 
در اين گردهمايي همچنين محمدي مديرعامل شركت گواه هدف‌گذاري شركت گواه را ارتقاي رتبه نمايندگان گواه و برنامه‌ریزی براي مشتري مداري اعلام كرد و راه رسيدن به اين اهداف را برداشتن گام‌های الزامي همچون سيستم يكپارچه در تمام نمايندگي‌ها دانست تا مشكلات مشتريان روز به روز كمتر شود.
 
نمايندگان شركت گواه نيز كه از نقاط مختلف كشور در اين گردهمايي حاضر شده بودند، در اين نشست با اشاره به مشكلات پيش رو همچون كيفيت محصول و قطعات و تسهيل در ارائه خدمات و مراحل خريد مشتريان، راه‌كارهاي مفيدي را براي هرچه بهتر ارائه كردن خدمات به مشتريان ایران خودرو ديزل با مديرعامل و مديران ارشد شركت مطرح كردند.
 
نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش شركت ايران خودرو ديزل كه تحت پوشش شركت گواه فعاليت مي‌كنند در اين مراسم با تاكيد بر اينكه نمايندگي‌هاي هر شرکت  همچون پرچم‌داران جبهه نبرد اقتصادي آن شركت هستند، خواستار تعامل بيشتر و وجود يك رابط و تعامل پايدار و هميشگي بين خود و مدیرعامل ايران خودرو ديزل بودند كه اين پيشنهاد با نظر مساعد مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل روبرو شد. 
 


کد مطلب: 36816

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36816/گردهمائي-نمايندگان-فروش-خدمات-شركت-ايران-خودرو-ديزل

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com