کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بدحجابی در حال تبدیل شدن به بی‌حجابی است

24 آذر 1395 ساعت 14:54

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: بعضا سکوت مسئولان بلندپایه را در مورد آسیب‌های اجتماعی می‌بینیم که یکی از آنها بدحجابی است و در حال تبدیل شدن به بی‌حجابی است.


به گزارش حدیدنیوز، آیت‌الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: وحدت زمانی محقق می‌شود که همه یک سلسله امور را رعایت کنیم و اهانتی به برادران اهل سنت و اعتقادات آنها وارد نشود.

وی بیان داشت: استعمارگران 50 سال قبل کاری کرده بودند که میان شیعه و سنی هیچ‌گونه الفت و وحدتی به وجود نیاید، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمایشات امام راحل وحدتی میان شیعه و سنی ایجاد شده که باید آن را حفظ کنیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و اقداماتی که سازمان بهزیستی برای رفع آنها برداشته است، گفت: مسئولان بلندپایه جلسه ویژه‌ای برای بررسی آسیب‌های اجتماعی و رفع این مسائل داشته باشند.

جعفری ابراز داشت: آن چه جامعه و انقلاب را به صورت جدی تهدید می‌کند و به خطر می‌اندازد، آسیب‌های اجتماعی است، ما برای این انقلاب کردیم که بی‌بند و باری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی هستیم، تصریح کرد: باید بیشتر به این مسئله توجه کنیم، آنچه ما را با ناکامی مواجه می‌کند، آسیب‌های اجتماعی است.

جعفری ادامه داد: بعضا سکوت مسؤولان بلندپایه را در مورد آسیب‌های اجتماعی می‌بینیم که یکی از آنها بدحجابی است و در حال تبدیل شدن به بی‌حجابی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: هیچ‌کس کاری نمی‌کند و همه سرگردان هستیم که چه باید کرد، زمانی می‌رسد که کار از دست همه خارج می‌شود، قبل از آن که مسائل به آن حد برسد، باید چاره‌اندیشی کرد.

جعفری با اشاره به تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: در عملیاتی کردن این قانون همتی صورت نمی‌گیرد در صورتی که اجرای آن نتایج خوبی را دارد.


کد مطلب: 34467

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/34467/بدحجابی-حال-تبدیل-شدن-بی-حجابی

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com