کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زلزله مدیریتی در انتظار پرسپولیس؟

12 آذر 1397 ساعت 13:14

سرنوشتی که در انتظار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد بود درباره سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه هم صدق خواهد کرد.


به گزارش حدیدنیوز، موضوع منع به کارگیری بازنشسته‌ها باعث شده تا سرنوشت برخی از مدیران بازنشسته شاغل در ورزش هم دچار تزلزل شده و این مدیران باید طبق قانون از سمت خود کناره‌گیری کنند. در همین راستا با وجود بازنشستگی حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تلاش هایی برای ورود باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال به چرخه خصوصی شدن در حال انجام است تا در صورت رخ دادن این اتفاق، بازنشستگان مشکلی برای کار در این دو باشگاه نداشته باشند.
 
در باشگاه پرسپولیس علاوه بر مدیرعامل که عضو هیات مدیره هم هست، ۳ عضو دیگر این هیات مدیره هم بازنشسته هستند و ادامه فعالیت آنها در این باشگاه هم زیر سوال رفته است.
 

در این باره گفتنی است هر سرنوشتی که برای گرشاسبی در پرسپولیس رقم بخورد برای سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه هم رقم خواهد خورد به این معنی که اگر گرشاسبی ماندنی شود اعضای هیات مدیره هم در سمت خود ماندنی خواهند شد و اگر مدیرعامل فعلی پرسپولیس مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شود هر ۳ عضو هیات مدیره هم باید این سمت را ترک کنند که در صورت رخ دادن این موضوع، زلزله مدیریتی در پرسپولیس رخ خواهد داد و نفرات جدید وارد چارت مدیریت پرسپولیس خواهند شد.
منبع: فارس


کد مطلب: 36950

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/36950/زلزله-مدیریتی-انتظار-پرسپولیس

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com